Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Sophie; jag brukar ta 30 000 IE d vitamin samma dag det blir positivt på ägglossning testen.
Sophie; jag brukar ta 30 000 IE d vitamin samma dag det blir positivt på ägglossning testen.
Sophie; jag tar det bara en gång vid positiv ägglossning test.
Ljm91; tack, så roligt detta va. Lite jobbigt att måste sova antal timmar innan. Trodde jag skulle bli super stressad av det men har inte direkt märkt av något. Får se om man hoppar över tempen när man har semester. Jag vet inte om jag har sån dipp dagen innan ägglossningen då jag hade fönstret öppen den natten. Synd jag hade den öppen.
Men brukar man få en dipp annars?
Hur går det för er? :)
Va tråkigt att höra att bägge inte fick ägglossning nu
Om man dricker alkohol, hur kan det påverka temperaturen? Jag drack 2 cider igår och temperatur imorse 36.65.
Hej!
jag har skrivit här då och då, men inte på länge nu. Vi har försökt i åtta månader nu och inte heller denna gång lyckades vi. Det börjar verkligen ta på krafterna och psyket. Har tidigare skrivit om mitt myom som nu är bortopererad i mars. Jag hade verkligen hoppas det skulle lösa alla svårigheter och problem. Men hittills har det inte gjort det. Vad kan man själv göra för att öka chanserna? vi har barn sedan innan och vi hade inga svårigheter då. Det betyder att vi inte får hjälp av regionen med utredningar osv.