• LJM91

Försöka bli gravid i höst, följas åt?

Dalarna91 skrev 2022-07-08 10:39:22 följande:

Nu börjar jag känna något. Och de är nog mensen som är på väg..

Neeej vad tråkigt, håller alla tummarna för att det inte är mensen!
  • LJM91

Pinkflower jag kommer nog inte heller testa, blir deppig bara vid tanken på negativa test. Sen är det visserligen lika jobbigt att se blod på pappret när mensen kommer, så det lite pest eller kolera för min del.

Dalarna, det där låter riktigt drygt! Hoppas du kan stå ut utan att kasta henne i havet, kanske blir dålig stämning om du gör det xD bor ni tillsammans eller har du möjlighet att pausa från henne då och då?

Min temp var jättehög i morse och igår i morse, beror på säkert på min öroninflammation men har inte feber under dagarna så kan inte låta bli att hoppas att det är ett positivt tecken. Hade 37,08 igår och 37,11 idag, brukar ha typ 36,6. Men fyra dagar efter ägglossning är väl lite tidigt ändå för att det ska gå att utläsa något..

• LJM91
    Sophiee92 skrev 2022-07-09 09:36:53 följande:
    Spännande med test imorgon om mensen inte dykt upp. Håller tummarna stenhård för att den inte kommer!

Alltså, jag tog ett test nu på morgonen. Det är INTE POSITIVT, men, så tog jag en bild på det innan jag slängde det och på bilden så ser det liiiitegrann ut som att det syns en skugga. Är jag helt ute och cyklar eller vad säger ni? Och fan så patetisk man blivit som sitter och försöker analysera så uppenbart negativa tester... Btw, är inte på BIM -3 idag utan på -2. 
    Jag tycker också att jag kan skymta en skugga! Håller alla tummar och tår för att det är positivt <3
  • LJM91

Åh vad tråkigt att mensen kom Dalarna :( hoppas att progesteronet gör skillnad i nästa cykel <3

• LJM91

Heja ägglossningen evelina! Härligt att den kom innan du åker :)

Dalarna, ägglossning fyra dagar efter positivt test låter väldigt sent, jag har också hört att 48 timmar är max. Men det kanske inte är omöjligt att det tar längre tid, eftersom positivt ägglossningstest inte är en garanti för att ägget släpper ändå. Inte helt lätt det här..

• LJM91

Vad tråkigt med testet Sophie, tyckte verkligen jag såg något på det förra :(

• LJM91

Hej Chilins, jag minns dig också :) känns ju hemskt att säga välkommen tillbaka, men tror du förstår hur jag menar. Beklagar verkligen missfallet, måste vara riktigt jobbigt när det dessutom blir utdraget.. Hoppas stenhårt att det blir ett plus som stannar kvar för dig också snart!

• LJM91

Börjar redan tappa det lilla hoppet jag hade för denna cykeln.. Är på ÄL+6 idag och har börjat få lite molvärk, vet att det inte behöver betyda någonting såhär tidigt men det enda molvärk säger mig är att mensen är på gång. Så deppigt :(

• LJM91
    Pinkfloweer skrev 2022-07-10 22:44:40 följande:
    Hur lång lutealfas brukar du ha ljm? Molvärk så tidigt låter annars som ett möjligt gott tecken ! 
    Jag har tappat all min hopp me. Det känns i hela kroppen att 10e försöket gick åt helvete med. Jag fattar inte man tror alltid man gör allt rätt me att ligga på "rätt dagar" men likt förbannat blir det ju bara misslyckanden 
    15-16 dagar, så det är lång tid kvar.. Eller hur, blir så frustrerad av att anstränga sig att pricka rätt och försöka optimera alla förutsättningar men ändå går det inte :(
Svar på tråden Försöka bli gravid i höst, följas åt?