Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Då kör jag på en pump, tack snälla för er input :)
Då kör jag på en pump, tack snälla för er input :)
Var hos min bror igår varpå deras 5-åring får ur sig: faster hade en bebis magen där, fast den dog. Då säger mamman så får man inte säga och skäms lite.
Har aldrig tänkt på mitt utomkveds som en bebis i magen för det är ingen normal graviditet utan en åkomma. Tack för den liksom.. Varför berättar man sånt för sina barn? Jag har inte ens berättat för de flesta vuxna. Just för jag har ju inte haft en levande bebis som sen dog utan en allvarlig medicinsk åkomma.
Sophie, jag får alltid ömma bröst allt från dagen innan mens upp till 5 dagar innan mens, oftast är de väldigt ömma precis innan mensen sätter igång.
Jag tycker bara det är kul att du hänger kvar här hos oss evelina <3 jag hade också räknat utifrån ägglossningsdatumet :)
Ägget ska ju överleva i upp till 24 timmar efter att det har släppt så du borde absolut ha en chans Dalarna, håller tummarna :)
Ljm; hur går det? Vilken dag är du på nu? Känner du någon skillnad när du använder progrestron?
Gjorde cykelns första ägglossningstest idag, tvärnegativt precis som väntat :P har lagt en beställning på testlagret och verkligen bunkrat upp med stickor så nu ska det testas så det står härliga till xD