Rewner skrev 2022-07-18 20:39:05 följande:
Så utmanande på många olika sätt. Har du tagit något grav-test?
Jag blir mer och mer otålig. Vill bara att mensen ska komma så att vi är tillbaka på banan. Självplågade mig tidigare idag med att gå in och läsa i BF-tråden som vi hade tillhört om det inte gått åt skogen. Undrar om det kommer att gå till slut. Om man bara visste det så hade nog väntan och längtan varit lättare att leva med.
Nej det har jag inte, orkar inte se det där ensamma strecket på stickan. Nu tittade jag precis i spegeln innan dusch och tyckte ena bröstvårtan och vårtgården såg större ut och att jag kunde se flera blåa blodådror som jag inte brukar kunna, så givetvis tändes hoppet igen och nu kastas jag mellan hopp och depp hela tiden. De här dagarna innan BIM är helt klart den jobbigaste tiden för mig, tar nästan hellre att mensen kommer med besked än att den ligger och lurar runt hörnet.
Åh jag förstår känslan när du var inne och läste i BF-tråden, det måste vara en väldigt tung känsla. Jag har varit inne och kikat i några sådana trådar och lekt med tanken på hur det skulle vara att gå med i en, men det måste vara betydligt jobbigare att faktiskt ha tillhört en. Håller med dig att hade man bara vetat att någon gång kommer det gå vägen, så hade det inte känts lika tufft. Är så glad över att ha den här tråden full av stöd när det är jobbigt <3