Vickan31 skrev 2023-01-26 11:27:18 följande:
Sophie: Jag blir alltid lika glad varje gång du skriver, tack :) Jag förstår, ibland glömmer jag liksom bort att den här tråden är öppen för alla för det känns ju liksom som att det är bara vårt lilla gäng som existerar här, vi som skriver med jämna mellanrum och finns där för varandra :) Om du vill skriva ett direktmeddelande till mig får du mer än gärna göra det, men det är såklart absolut inget måste eller press att du ska behöva berätta anledningarna. Huvudsaken är ju som sagt att ni får starta mycket tidigare än ni först trodde, och det ska bli så spännande att få följa din upplevelse av IVF! Angående spolningen så vet jag inte exakt. Jag hoppas ju att de ska göra spolningen på läkarbesöket den 6/2 då de ändå ska göra gynundersökningen (så var det i alla fall i Stockholm när jag gjorde min förra fertilitetsutredning). Och tack så mycket, det känns jättebra att ha fått svar på sambons prov så snabbt så behöver vi inte gruva oss för det flera veckor :) Haha, du är så välkommen med alla frågor! <3
Åh men samma här när jag ser ett inlägg från dig <3 Skickar dig ett pm :)
Spännande med ny spolning snart, blir ju intressant att höra om resultat blir detsamma eller att dom lyckas spola igenom det som varit igentäppt. Hur upplevde du spolningen förra gången? Jag var dödsrädd efter allt jag läst på familjeliv men det gick sååå smidigt och var inte obehagligt alls, hade inte ens tagit smärtlindring innan (pga allergi) hehe... Alltså nu börjar det närma sig för oss, mensen är beräknad på fredag/lördag nästa vecka och så även första sprutdagen (ifall vi inte blir nekade pga högt tryck) kan inte förstå att detta potentiellt kan bli våran månad, februari <3