LJM, men alltså SÅ spännande ju! Förstår du får upp hoppet :)
Dalarna, vad härligt att ni får påbörja er missfallsutredning nu redan i mars! Hoppas det ska ge massor av ny energi!
Äggplocket idag gick sååå himla mycket bättre än vad jag trodde. Underbara läkare och sköterskor som tog hand om mig hela vägen från receptionen, vilorummet till operationssalen. Fick lugnande tabletter innan och mot illamående, så när det väl var dags att bege mig till operationssalen var jag sådär lagom lullig och fick jag gå armkrok med en sköterska in, hon satt sen med mig hela tiden och strök mig över pannan under hela proceduren. Läkaren och den andra sköterskan var också jätte gullig och innan dom satte igång så fick jag ännu mer lugnande samt morfin intravenöst så när det kickade in var jag i himlen haha... Kändes såklart när dom stickte en men det var absurt hanterbart. 11 äggblåsor fick dom och totalt 9 ägg :) Chockerande nog så var min sambos spermaprov helt PERFEKT :O :O och dom kommer inte använda ICSI metoden utan låta spermierna själva få befrukta äggen. Galet! Det var väldigt nedsatt när vi gjorde utredningen men kanske dom extra vitaminerna som jag propsat på min man gjort skillnad. Nu börjar förstås oron över att inga ägg ska bli befruktade, det får vi veta först på måndag, men samtidigt försöker jag koppla bort detta och tänka på vilken otrolig kick det var att jag klarade av detta. Tack för att ni tänkte lite extra på mig idag <3