Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Evelina, Matilda, Dalarna, Fyrklövern, LJM tack tjejer! Jag är helt chockad över att jag gjorde detta och att det inte var så hemskt som man läst om <3 Även nu efteråt så har jag haft måttligt ont bara, har spänt en massor givetvis och molat lite men inget i jämförelse dom 12 första timmarna när min mensvärk kommer hehe...
Dalarna, min sambo har ätit B-vitam + Selen som extra kosttillskott sedan vi fick beskedet om dåliga simmare.
Mathilda, egentligen får inte sambon följa med in pga fortsatta covid restriktioner MEN dom gjorde ett undantag för oss pga att jag var så orolig innan. Dock bestämde vi i sista sekund att min sambo stannade utanför och att en sköterska följde med in istället, kanske låter fånigt men jag vet att min sambo tycker det är väldigt jobbigt när jag panikar i läkarsituationer och jag förutspådde att så skulle bli fallet. Istället erbjöd kliniken att en sköterska som tagit hand om oss innan kunde följa med och sitta med mig så vi bestämde att hon fick följa med istället. Hon var verkligen underbar och min man var ju där sen när jag kom tillbaka till vilorummet <3 JA be om MYCKET lugnande och påfyllning under tiden så kommer det gå galant ;) Nu kanske jag uttryckte mig lite slarvigt, har inte behövt propsa på honom exakt men det var jag som kollade upp och köpte på apoteket och har lagt fram hans tabletter varje morgon. Han har inte stridit emot om jag säger :)
LJM, ja 9 ägg känns jätte bra, dock vet vi inte ännu hur många av dom som är mogna, kanske bara blir 4-5 kvar att försöka befrukta i slutet på dan. Men i vart fall känns det hoppfullt just nu :)
Fyrklövern och Evelina, ni är så underbara som kikar in här och fortsätter heja på <3