Försöka bli gravid i höst, följas åt?
Pinkflower; jag tycker det ser positivt ut :)
Tar du temp?
Ljm91; hoppas du får en tidigare ägglossning nu!!
Men har läst det tar ca 3 månader innan bäst effekt.
Pinkflower; jag tycker det ser positivt ut :)
Tar du temp?
Ljm91; hoppas du får en tidigare ägglossning nu!!
Men har läst det tar ca 3 månader innan bäst effekt.
Ljm91; det är inositol som tar en stund innan bäst effekt. Progrestron borde vara nu. Jag tycker jag har högre temperatur än jag brukar ha pga den.
Pinkflower; kontrollsträcket brukar vara närmast där kissat ska doppas i. Men jag tror du ska lite mer på clear blue. Ibland får jag inte heller lika starka streck. Kanske har med hur "bra" ägglossning man har.
Men ha sex nu och ta ett nytt ägglossning test om ett par dagar. Är det negativt så har du haft ägglossning.
Temp imorse har sjunkit till 36.35.
Men osäker på om den stämmer. Sov med fönstret öppen och jag sover med bara med överkast. Så frös en del på morgonen.
Chilins; vet inte hur snabbt det stiger. Men denna cyklus så gick jag från svagt streck till stark streck på ett dygn. Så tror det kan stiga snabbt.
Om din man kan ligga varannan dag så är ju det bra :)
Sen tror jag man kan ha blinkande gubbe länge.
Just nu tror jag inte jag är gravid. Känner jag börjar bli svullen i magen.
Chilins; nej de är inte lätt när dom får prestation ångest. Det är svårt med att veta när man ska börja på ha sex så det prickar in ägglossningen.
Tog ett vanligt grav test. Super negativt.
Minns inte när jag sist va på toaletten. Men de är väl ca 4 timmar sen och har inte druckit så mycket under tiden.
Skulle ni ha avslutat progrestron krämen eller väntat in dom tidiga testen och testa på nytt?
Dalarna åhnej va tråkigt :( hoppas det bara va för tidigt! jag hade avvaktat tills efter du tagit ett testa tidigt! Och sen sluta med krämen om det är negativt med
Känner det är så typiskt mig med att vänta för länge med att köpa saker. Så när jag behöver dom så är dom på posten på väg till mig.
Hade varit fint med ett tidigt test imorgon. Men hoppas verkligen dom kommer imorgon. Det ska ju ta 1-3 dagar. Imorgon är det dag 3.