BF juni 2022
Hej!
Plussade igår, 2 streck på stickan och digitalt visade vacker gravid 1-2 veckor. Tänkte starta denna grupp så fyller vi på den med allt som kan tänkas till.
Hej!
Plussade igår, 2 streck på stickan och digitalt visade vacker gravid 1-2 veckor. Tänkte starta denna grupp så fyller vi på den med allt som kan tänkas till.
Ska ni boka tidigt ultraljud? Vilken vecka isåfall? Jag är lite delad om jag ska boka det eller inte, det vore ju skönt att få veta att det finns ett tickande hjärtat men samtidigt väldigt dyrt hos oss för det blir privat då!
Ska ni boka tidigt ultraljud? Vilken vecka isåfall? Jag är lite delad om jag ska boka det eller inte, det vore ju skönt att få veta att det finns ett tickande hjärtat men samtidigt väldigt dyrt hos oss för det blir privat då!
Vi ska på tidigt ultraljud hos gyn redan 6+6. Väntar första barnet och vet egentligen inte vilka förväntningar jag kan ha på det. Vad brukar man kolla vid ett tidigt ultraljud och varför erbjuds det enbart till vissa, exempelvis oss som har fått cykeln stimulerad med letrozol och ovitrelle?
Kan man boka tid hos typ valfri gyn/barnmorska bara för att göra UL och kolla att det inte är utomkvedshavandeskap? Jag har tid hos BM för inskrivning men det är långt tills dess. Är orolig.
På riktigt! Jag ser ut idag som i vecka 15 med första barnet... Kan knappt dölja under stor tröja. Någon som har samma?
På riktigt! Jag ser ut idag som i vecka 15 med första barnet... Kan knappt dölja under stor tröja. Någon som har samma?