BF juni 2022
Hej!
Plussade igår, 2 streck på stickan och digitalt visade vacker gravid 1-2 veckor. Tänkte starta denna grupp så fyller vi på den med allt som kan tänkas till.
Hej!
Plussade igår, 2 streck på stickan och digitalt visade vacker gravid 1-2 veckor. Tänkte starta denna grupp så fyller vi på den med allt som kan tänkas till.
Vecka 8 idag, kändes som det var nyss jag plussade. Tänk att fyra veckor har gått. Nu väntar jag ivrigt på att de ska ringa om tiden till vul för nästa vecka
Har ni kontaktat barnmorska?
Åh vad jag önskar att jag kunde säga så. V6 i morgon och tycker tiden kryper fram. Kommer nog inte kunna vara lugn förrän efter nipt testet i v13. Känns som en hel evighet.
Jag skrev ett meddelande till MVC i eftermiddags, hade tänkt vänta med att skriva in mig tills efter det tidiga ultraljudet då jag själv är vårdutbildad och har koll. Däremot så har jag haft det väldigt tufft den senaste veckan, mår inte alls bra och kan varken plugga eller jobba, så jag kände att det är lika bra att skriva in sig och förhoppningsvis kunna få ett läkarbesök så snart som möjligt.
Jag hänger på. Plussade för någon dag sedan, genom IVF.