Vi som planerar barn 2023
#190 Anonym (F)
Haha förstår dig!!! Jo men om du känner att du vill berätta för din familj tidigt så ska du göra det tycker jag, det gör ju inget om sambons familj får veta först senare sålänge inte din familj skvallrar innan ni själva hinner berätta hehe.
Oj men vad jobbigt att du känt så nu! Kan det vara post pill syndrome? Verkar vara relativt vanligt att man får massa skumma symptom när man går av hormonerna och kroppen ska ställa om sig.
jag har förstått att man kan få dessa symptom även ett halvår efter man gått av sitt preventivmedel, snart var det ett halvårsen jag tog ut min spiral så jag hoppas inte dessa symptom dyker upp för mig nu heller!
Nej det är egentligen bara under 3 dagar som vi inte kommer ses alls, men det är dagarna precis innan ägglossning vilket suger haha!!! Men ja vi får satsa på att skapa en flicka en sisådär 4-5 dagar innan ÄL då haha! ;)
Det låter verkligen som att det är det. Har varit med om liknande förut när jag slutade med preventivmedel för längesen pga att de inte funkade. Men har inte varit med om att mensen dröjt med att komma tillbaka och har iaf under de senaste 5 åren haft ägglossning så borde inte ta lång tid att återhämta mig.
Du lär nog vara safe om du inte känt något hittills :)
Men dåså då finns det ändå en liten chans ;)
Tänk, inte långt kvar alltså innan folk kanske plussar här i tråden. Har varit så intressant med just den här tråden att följa era tankar och planer innan allt satt igång och snart gäller det för många av oss :D