• SweeneyTodd

Här samlas alla nattugglor!

Här kan vi prata, om allt mellan himmel och jord. :) 

• Svar på tråden Här samlas alla nattugglor!
  • Stooler
    FredrikLiksom skrev 2023-07-01 21:04:36 följande:

Jag befinner mig just nu på Stoolers breddgrader (tror jag)

27.9202° Nord, 15.5474° Väst

Samma breddgrad som gränsen mellan Marocko och Västsahara (knappt 35 mil bort), Florida, mellersta Indien, Mexico bla! Var är du? Solig
  • Stooler
    fultextad användarhandbok skrev 2023-07-01 21:33:43 följande:

Vilken fin tråd, jag har läst vad ni har delat med er av de senaste sidorna, det uppskattas.

Välkommen som sagt! Många här är uppe sent på nätterna av olika anledningar, så därför är vi alla nattugglor! :)
  • Aniiee
    Stooler skrev 2023-07-01 23:27:55 följande:
    27.9202° Nord, 15.5474° Väst

Samma breddgrad som gränsen mellan Marocko och Västsahara (knappt 35 mil bort), Florida, mellersta Indien, Mexico bla! Var är du? Solig
    Du är i Libyen! Jag har jobbat två veckor i Tripoli en gång i min sköna ungdom.
    Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Eurydike
    Aniiee skrev 2023-07-01 18:49:33 följande:
    Jag tror att mina favoriter är den mittersta på översta raden, tror den är Rembrandt, och den längst ner till höger, den vita, för den påminner lite om min samojed jag hade. Minns inte vilken stil det var men kan kolla sen.

Vi får starta en ai-konsttråd,  =p
    Aha! Jag tycker också mycket om den vita längst ner till höger. Plus att den bredvid har sin lite kantiga och orealistiska charm 🐺

Ja, det får vi kanske ta och göra! 🎨
  • Eurydike
    fultextad användarhandbok skrev 2023-07-01 21:33:43 följande:

Vilken fin tråd, jag har läst vad ni har delat med er av de senaste sidorna, det uppskattas.

Kul att du uppskattar tråden! Det gör vi också och många av oss har hängt här i holken länge 🦉 Bred ut vingarna och flyg in i det nattsvarta mörkret tillsammans med oss 🦇
  • Stooler
    Aniiee skrev 2023-07-01 23:43:10 följande:
    Du är i Libyen! Jag har jobbat två veckor i Tripoli en gång i min sköna ungdom.
    Nope! Fel håll, du får ge dig ut i Atlanten, jag bor på Gran Canaria juh! Jag undrade bara var Fredrik håller hus! Glad
  • Anonym (My)

Lite sleten nattarbetare kikar in och säger 👋 

• Stooler
    Anonym (My) skrev 2023-07-02 02:02:18 följande:

Lite sleten nattarbetare kikar in och säger 👋 

Hej själv! Jobb en lördagsnatt?
  • Anonym (My)
    Stooler skrev 2023-07-02 02:25:33 följande:
    Hej själv! Jobb en lördagsnatt?
    Yep, jobbar i vården på kortidsboende. Men inatt har vi brukarbortfall så jag hamnade här 😊
    Vad håller dig vaken?
Svar på tråden Här samlas alla nattugglor!