Jo jag skiter i dina barn!
Du verkar ha genomlidit så mycket enligt dig själv under tiden med bonusbarnen boende hemma, och älskar att visa din bitterhet här fortfarande trots att ungarna flyttat hemifrån för längesen!
Att du ens flyttade ihop med ungar du hatar är väldigt udda och då drar jag slutsatsen att din man är som gud själv i dina ögon. Annars brukar man inte vilja bo ihop med någon man hatar. Men är man så desperat efter att få bo ihop med en karl som är en usel pappa att man står ut med dom man säger sig hata mest, ja då har kärleken gjort en totalt blind.
Att han är en usel pappa vet jag inte förstås, men jag antar det. Jag hade aldrig ens velat vara vän med någon som hyser ett brinnande hat mot mina barn.
Men han kanske inte känner till ditt enorma hat? Du kanske bara visar bitterheten här? Om han känner till hatet, men är okej med det så var han en dålig farsa under barnens uppväxt då han lät dom växa upp med en annan vuxen som aktivt hatar hans barn.
Fan vad stel stämning det måste ha varit i tv-soffan eller matbordet hemma hos er! Blev du svartsjuk när hans barn fick kramar och kärlek? Eller förbjöd du honom från att visa kärlek till sina barn?