39 och planera barn
Ja två dagar sent dök den upp
Ja två dagar sent dök den upp
Jag dricker inte alkohol alls längre men jag har gjort det tidigare och tror inte det påverkar på det sättet 😃
Grattis allihop som har plussat! 🥰 En liten uppdatering från mig: Jag är nu i gravidvecka 16 och alla tester har visat att flickan i magen är frisk, inga kromosom avvikelser. Så nu börjar det verkligen bli verkligt att vi snart får ett fjärde barn, mot alla odds 😍 Jag kommer va 43 år när hon föds. Så jag är ett levande bevis på att det går att bli gravid även när man närmar sig 43, vår lilla tjej i magen kom till på fjärde försöket när jag va nästan 42,5 år. Hoppas min story peppar nån ?gamling? som kämpar 💗
Hej! Jag är också 39 år, mamma till två tonåringar (13 och 16) och vill nu skaffa en sladdis med min "nya" partner. Blev gravid otroligt snabbt och lätt med mina två tidigare barn men då var jag ju 23 resp 26 år gammal.
Är inne på andra försöksmånaden, första med ältest.
Hade jättetydlig äl för 15 dagar sedan (både symptom och test som bekräftade), och har således BIM idag/imorgon, men gravtestet visade negativt när jag testade lite tidigare idag, så det tog sig med största sannolikhet inte denna månaden.
Har också massor av funderingar så hänger väldigt gärna med i denna grupp!
Hej allihop!
liten uppdatering från oss: Nu har vår lilla flicka anlänt med storken 💗 Så jag lyckades till slut bli mamma till fyra barn 🙏 Hon kom till på tredje försöket när jag va 42,5 år & hon föddes när jag va över 43 år. Mitt fjärde kejsarsnitt, allt gick jättebra 🙏 Jag tycker inte det är till nackdel att bli mamma igen som äldre, finns massa fördelar, man är mer trygg och stabil, har ett vuxet liv, bebisen får lite äldre syskon med sig genom livet, man har en mer vuxen stabil relation till partner, ekonomisk trygghet, har råd med bättre boende mm. Lycka till allihop! 💗
Stort lycka till själva! Hoppas det går vägen för er!
Kul med fler här inne! Håller tummarna för er alla ❤️
Än så länge går det bra. Gick in i vecka 9 idag.
Firade det med första morgon haha! Mår illa konstant mer eller mindre men klarat mig från att kräkas till idag då.
Hur går det för er andra?
Hur går det för er?
Jag sitter tyvärr på gynakuten, började blöda igår. Är helt säker på att det är ett missfall men hann i alla fall komma till vecka 12 denna gång
Tyvärr ett konstaterat MA hade avstannat vecka 9.
Tack! Vi tar en dag I taget. Det är så surt när månaderna går utan att något händer. Vi har blivit gravida två gånger detta år så det känns ju ändå positivt ska bara lyckas behålla det lilla fröet 😔
Nu har denna tråd varit död ett tag men testar och ser om någon är kvar? Hur går det för er?
Är i vecka 19 nu så det går framåt 😊 har sett bebisen på ultraljud och har nästa om en vecka ❤️
Stort grattis!