39 och planera barn
Blir min tredje graviditet i år(!)
Åh grattis! Håller alla tummar att det går vägen nu, man brukar ju säga tredje gången gillt så jag hoppas verkligen att det stämmer i ditt fall ♥️
Åh grattis! Håller alla tummar att det går vägen nu, man brukar ju säga tredje gången gillt så jag hoppas verkligen att det stämmer i ditt fall ♥️
Äldre mamma: vad härligt att höra! jag är 39 så jag lever på hoppet! Men det får nog räcka med en 😉
82lindis
beklagar verkligen ❤️
Ja känslomässigt känner jag inte så mycket, var det inte menat så var det ju så. Jag känner mer pepp att nästa gång kanske man lyckas. Kroppen kom ju igång direkt sist efter första missfallet, så hoppas på att det är lika nu. Gissar ialf på det, jag blödde i princip bara 3 dagar o testade neg direkt efter det.
Har köpt cvitamin och selen och tänkte boosta kroppen extra denna gången.
Håller tummarna att du snart får ett plus igen som stannar denna gång.
Här går vi in på tredje försöket nu och jag försöker hantera känslan av att ibland känna att det är hopplöst. Har blivit gravid fort med mina andra så det är kanske därför. Vet också att tre försök är ingenting så det är som en berg och dalbana känslomässigt ibland.
Hur går det för er andra?
Jag fick tydligen ägglossning på åttonde och nionde dagen efter första blödningsdagen på det tidiga missfallet. Så nu vet jag inte hur jag ska räkna när bim är, när jag ska ta gravtest?!
De 2 tidigare graviditeterna som avbrytits med tidigt missfall så har jag ändå haft ägglossning på dag 13 och 14 efter.
Så det blir tredje försöket för mig med.
Känns ändå skönt tycker jag att jag har så mycket annat i rullning, planering av husbygge osv så då sitter man inte och känner efter om man har graviditetssymtom. Jag har som fått inställningen, det blir när det är menat att bli
Gillar din inställning, försöker tänka så jag med. Att Det blir blir det blir. Men ibland känns det hopplöst och då har vi andra bara två försök bakom oss och bor inte ihop så inte alltid det klaffar så bra i månaden med att vi ses. Ser dock fram emot att bli sambo till sommaren så fokuserar på det, hoppas på att vi kan fira det med en bebismage också 😃
Ha en fin helg alla!
Här kom mensen nu, första regelbundna cykeln efter missfallet i juni så det var på tiden. Hade hoppats kunna försöka september men får väl se om det blir november eller december istället...
Håller tummarna att november är allas vår månad! Juli låter som en bra månad att föda barn i eller hur?♥️
hur mår ni alla?
här har ägglossningen passerat och hela kroppen känns skum men tror det är inbillning 😂
Du är så välkommen! Tråden var mest riktad till oss som inte är typ 25 så du är så välkommen att hänga här. 😀
Jag har passerat ÄL och denna gång känner jag massor men jag tror det är falska känslor, då vi är särbos infaller inte alltid ÄL precis som man önskar så vi kan ha missat det, beror på om man ska lita på vad min app säger elled vad kroppen säger 😂 Jag får se om drygt en vecka men jag tror mensen kommer. Vi är inne på vårt tredje försök så inte alls länge.
Jag har BIM någonstans mellan idag och lördag beroende på vilken app jag vill lita på. Skulle jag gå enbart på känsla är det BIM imorgon.
Den lär komma idag, tempen tog ett störtdyk.