Inlägg från: Hannis1983 |Visa alla inlägg
  • Hannis1983

39 och planera barn

Mee: testade i morse negativt så nu väntar jag bara på att mensen ska komma så man kan börja ladda för omgång två Glad

• Hannis1983

Jag är nog inte rätt person att svara på det då detta var vårt första ordentliga försök. Vi är dessutom särbos just nu så inte alltid vi har möjlighet att få till det när ÄL är så jag försöker ta det som det kommer 

• Hannis1983

Jag tänker att vi alla kommer hamna där
    med en liten bebis sen får det ta tid om det är så men vi alla SKA dit! Jag kan också noja lite över åldern, är ändå 39 men vad sjutton jag har mens som jag ska varje månad och inga tecken på att den ska försvinna så fram till den dagen den gör det tänker jag satsa för en liten. Heja oss alla Hjärta

• Hannis1983
    82lindis skrev 2022-09-17 20:41:04 följande:

Jag är 40 och planerar en liten sladdis med min sambo. Jag har 3 barn sedan tidigare i åldrarna 12,16 och 17. Min sambo har 2 barn sedan innan i åldrarna 10 och 12. Och vi planerar nu vårat första gemensamma. 

Jag blev gravid månaden efter spiralen togs ut, men slutade i missfall i v5. jag plussade en vecka innan bim och kände hela tiden på mig att något var fel. Och det visade sig att jag hade rätt. 
    Nu verkar jag ha ägglossning igen, 14 dagar efter blödningen. Håller tummarna att det går bättre denna gång.

Har ätit folsyra och gravidvitaminer sedan i juni. Och tänker lite "giftfritt". Minimalt med koffein, alkohol osv. 

Beklagar missfallet. ♥️ Håller tummarna för ett nytt plus nu!

• Hannis1983
    82lindis skrev 2022-09-18 18:29:38 följande:
    Hoppas jag med. Glad jag hoppas såklart vi alla som längtar efter en liten har ett litet frö i magen snart 

Har ni börjat handla saker och så?? 

Beror på vad du tänker på för saker? 😃 vitaminer ja, vilket jag trodde skulle stärka immunförsvaret men jag verkar ha dragit på mig en förkylning med feber igen, var ju bara två veckor sen förra 😂

• Hannis1983

82lindis går inte att citera igen så får hoppas du ser detta ändå 😃

Nej det vågar jag inte, tanken finns att det aldrig kommer gå trots att vi bara är på andra försöket och just nu är särbos så vi inte får till det så ofta som vi önskar 😂 
    Har du börjat köpa något? 😃

• Hannis1983

Hur går det för er alla?

Här inväntar jag mensen som med säkerhet kommer på till helgen. 
    Har känt mig hel konstig så hade hoppats denna månad men försök två vore väl för bra för att vara sant. Tog ett test idag, total blankt så inväntar mens så man kan starta försök tre. 

Svar på tråden 39 och planera barn