Pyret10 skrev 2023-07-10 22:39:50 följande:
🥰❤️
Ja det är svårt att veta tycker jag också, men jag känner mig rätt säker på att det är den lilla som jag känner 🥰
Vad jobbigt med foglossning 🙁 hoppas det stannar av! Har du skaffat foglossningsbälte?
Har ni börjat köpa saker till bebisen? Vi kom över en väldigt fin bilbarnstol idag för en billig peng. Maxi Cosy knappt använd så i nyskick. Kunde inte stå emot att slå till på den 😁 vi har även köpt lite kläder, overall, hårband 😍, en filt, snuttisar och ett babynest 😅 men nu ska vi nog lugna oss lite ett tag 😁
Jag mår bra tycker jag. Illamåendet har lagt sig, magen funkar helt ok, tröttheten är som bortblåst, humöret känns stabilt. Är mest brösten som ömmar och magen som växer och molar som vittnar om en graviditet 😅
Ja, foglossningen blir bara värre och värre för varje dag också så det är segt! Har pratat med barnmorskan och ska dit nästa vecka, de har en fysioterapeut knuten till sig och så kan man låna foglossningsbälte gratis hos dem. Hoppas det hjälper!
Vi har köpt lite saker men inte alls mycket än. Nåt enstaka plagg, ett babynest, fått lite presenter men det är allt. Mysigt att börja köpa lite saker 😍 Finns så himla mycket fint så jag kommer ha svårt att välja 🙈 Alltid najs när man kan göra fynd ju!
Skönt att du får må bättre och ladda upp för andra halvan av graviditeten 😊