• t123

BF december 2023

Hej! Startar en tråd för oss med BF i december 2023 😀 Jag är beräknad precis i månadsskiftet november-december men har gått över tiden de andra gångerna så det är nog lika bra att ställa in sig på decemberbebis 😅

Hoppas tråden fylls på nu framöver!

• Svar på tråden BF december 2023
  • Lyftaren

Jag var i kontakt med vården idag som tyckte att mina rosa flytningar lät HELT normalt. Däremot är det så mina tidigare MA har visat sig. Då blev hon lite fundersam i luren. Hon sa att ?blödningen i sig inte låter onormalt. Vid missfall brukar det komma mer? men att i mitt fall är det 50/50. Hon vill ha in mig på VUL redan imorgon. Så snart får jag ?domen??
    Kanske kan hennes ord lugna någon här i gruppen.

• Skåne97
    Anonymcola skrev 2023-04-16 07:32:03 följande:

Skåne97: Vad spännande med vul🤩 Du får berätta hur det gick sen! Vilken vecka är du i när ska göra ultraljudet?🥰 

Det gick bara bra idag. Hon mätte till 6+0 och vi fick även se ett litet hjärta som tickade 🥰
  • Anonymcola
    Skåne97 skrev 2023-04-24 22:06:48 följande:
    Det gick bara bra idag. Hon mätte till 6+0 och vi fick även se ett litet hjärta som tickade 🥰
    Åh vad kul! Skönt att allt såg bra ut och att det blir mer verkligt när du fått se nu🥰 
  • HannaAnnaHanna

Jag är i v 4+5, 38 år gammal bf 27/28 december. Min blivande sladdis har 4 syskon som väntar ivrigt och hoppas. Jag fick tidigt missfall förra månaden så vi hoppas nu att det sitter ordentligt denna gången. Vi ska till barnmorskan imorgon. Längtar efter första ultraljudet men det är ju en tid kvar 

• Hawwa

Idag försvann alla mina symtom. Ja kände FAN VA GÖTT! nu kan jag äta igen och promenera leva liksom. Jag har mått riktigt riktigt dåligt.
    Men nu har jag en oro, kan det stannat upp? Eller har jag tur.. Vecka 6+5 🤔

• HannaAnnaHanna
    Hawwa skrev 2023-04-25 17:04:13 följande:

Idag försvann alla mina symtom. Ja kände FAN VA GÖTT! nu kan jag äta igen och promenera leva liksom. Jag har mått riktigt riktigt dåligt.

Åååh så känner jag också. Det har lugnat sig med molvärk och illamående nu...
  • HannaAnnaHanna
    Hawwa skrev 2023-04-25 17:04:13 följande:

Åååh så känner jag också. Det har lugnat sig med molvärk och illamående nu...
  • Lyftaren
    ladylovely skrev 2023-04-25 16:20:31 följande:

Lyftaren- hur gick det idag??

Det gick bara bra. Sååå nervöst men hon hittade en plutt som mättes 6+3. Hjärtat tickade på. För att lugna  våra nerver ska jag på ett till VUL om två veckor. Det känns bra att de tar vår oro på allvar.
  • ladylovely
    Lyftaren skrev 2023-04-25 21:34:29 följande:
    Det gick bara bra. Sååå nervöst men hon hittade en plutt som mättes 6+3. Hjärtat tickade på. För att lugna  våra nerver ska jag på ett till VUL om två veckor. Det känns bra att de tar vår oro på allvar.
    Härligt att höra. Skönt dom bemöter er med respekt och tar er oro på allvar 👍😊
Svar på tråden BF december 2023