Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Robinson 2023

Vart har alla tagit vägen? Ingen som har tid att diskutera Robinson, Gränslandet????

Saknar flera av er. Nandez hör av dig eller om någon vet hur man får kontakt med henne vore jag glad.

• Jhannis
    molly50 skrev 2023-04-24 17:59:48 följande:

Jag är här.
    Och jag har fått veta vem som har fått lämna pga regelbrott.
    Men jag säger inget om ingen har sett programmet eller inte vill veta.

Du kan ju prova att skicka pm till Nandez här och se om hon svarar.
    Jag saknar henne också. 

Trevligt att du är med Glad
    Jag har sett artiklar och vet nog också vem det är som får lämna, men jag har inte läst det som ståt utan vill i kväll se programmet. Brukar titta efter Robinson på tv4 play. 

Jag pm:ade Nandez direkt jag kom in på FL Nandez, men hon har inte läst det.
  • Jhannis
    flygrl skrev 2023-04-24 19:11:13 följande:
    Visst, Oskar och Markus är rätt självsäkra men samtidigt verkar dom sjyssta tycker jag. Oskar är lugn och eftertänksam och inte så intrigerande som Dennis d.y. visat sig va ihop med Chris. Jag gillar Oskar allt mer.
    Tjejerna/damerna har jag inte heller så mycket att säga om. Kan knappt hålla isär dom faktiskt.

Erik tycker jag verkar va en rätt sjysst person men svärmar lite väl mycket för Amanda kanske.
    Dennis d.ä. växte i mina ögon i gårdagens avsnitt.
    Jhannis skrev 2023-04-23 00:03:08 följande:
    Jag vet inte hur gamla deltagarna är, men jag kan säga att jag är pensionär.

MIna favo är Dennsi (Äldre) och Dennsi yngre. om jag ska ens säga favoriter eftersom jag inga har. 

Kommer väl att ändras när sammanslagningen kommer.
    Ja, det är ju en bra bit kvar av årets Robinson.Numera fattar jag du menar Dennis när du skriver Daniel.

Jag har ju redan sett kvällens Gränsland men ja...spännande och inget man vill missa. Vi får snacka om det här i tråden sen.
    Jhannis skrev 2023-04-24 17:47:36 följande:

Vart har alla tagit vägen? Ingen som har tid att diskutera Robinson, Gränslandet????

Saknar flera av er. Nandez hör av dig eller om någon vet hur man får kontakt med henne vore jag glad.

Jag är här!
    Men visst saknar jag Nandez! Hoppas hon kommer tillbaka jue! :/ 

Heheh åldern börjar ta sin rätt på mig eller om jag ska skylla på att jag fortfarande är trött efter min långresa så jag inte uppfattar alla deltagares namn...Helt klart menade jag Dennis den äldre och Dennis den yngre inte Daniel som jag skrev. Dock har jag inte lärt tjejernas namn alls förutom Amanda.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-04-24 19:35:58 följande:
    Ok. Då lovar jag att inte säga något. Glad

Du får väl vänta och se om hon svarar. 
    Robinson denna vecka är också rolig att se eftersom 3 åker ut. Undrar bara om dem åker ut eller till Gränslandet eller till nåt annat innan final.

Jag pm:ade Nandez igen
  • Jhannis

Och herre min skapare. Egentligen borde man ha fått se hur slagsmålet började mellan Dennis och Zeki, men samtidigt skönt att det blir lugn och ro på Gränslandet.

Vet inte om alla sett Gränslandet därför säger jag inte mer 

• Jhannis
    molly50 skrev 2023-04-24 20:57:10 följande:
    Det var där jag såg det.
    Jag kan inte låta bli att undra varför Hayes fick vara kvar förra säsongen trots att han var så hotfull mot Mattias. 
    Han hotade ju t om med att skada honom,om jag inte minns fel. 
    Har inte du sett programmet? I så fall titta.

Jag håller med dig om Hayes varför fick han vara så länge kvar med alla hoten Mattias fick ta emot. Nej det går inte att fatta att han inte åkte ut direkt första gången han hotade Mattias.

Fy  usch Reglerna på Robinson måste bli hårdare.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-04-25 08:21:03 följande:
    Nej,jag har missat det. Men jag ska titta.
    Var det i gårdagens avsnitt?

Ja,precis! Jag förstår inte hur vissa kan komma undan med sådant beteende,medans andra kan åka ut för lindrigare saker än så. 
    Ja gårdagens Gränslandet.

Det är verkligen underligt att en del deltagare får bete sig väldigt illa åt och hur länge som hest när en del deltagare  bara säger nåt galet åker direkt ur Robinson
Svar på tråden Robinson 2023