Inlägg från: Jhannis |Visa alla inlägg
  • Jhannis

Robinson 2023

molly50 skrev 2023-04-25 23:10:26 följande:
    Ok. Ja,precis! Det är så jag tänker också.

Missade kvällens avsnitt då jag var med sonen på orienteringströning ikväll.
    Men ska försöka titta på det imorgon. 
    Hoppas du hinner titta i morgon så vi får diskutera Robinson.
  • Jhannis
    A4ka skrev 2023-04-25 23:23:01 följande:

Vad glad jag blev när Zeki fick lämna!!

Det var det enda rätta som han betedde sig både mot Elin och Dennis. Tycker Elin var stark som tålde all elakheter hon fick ta emot och inter lämnade Gränslandet.
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-04-26 08:48:07 följande:
    Jadå. Annars är det helt ok om ni vill diskutera ändå.  Glad
    Jag väntar gärna att du hunnit se programmet Glad
  • Jhannis
    molly50 skrev 2023-04-26 18:50:45 följande:
    Jag har tyvärr inte hunnit se det än.
    Har hållit på med att hjälpa min mamma att flytta. 
    Så vill ni diskutera programmet så går det bra. Glad
    Finns inte så många som vill diskutera programmet....eller Gränslandet. Nå det har blivit så lugnt på Gränslandet så det är som deltagarna är på semester...Ok i morgon tävlar dem om vilka två som får komma till tillbaka till Robinson...

Jag hoppas på Dennis och Elin eller Dennis och Oskar.
  • Jhannis

Kvällens Robinson tyckte jag vara bra. Ödes tävlingen gick till tjejerna då Dennis  och Pernilla och två andra bestämde att Erik, Amanda och Markus skulle stå över i tävlandet och att det som tävlade skulle sinka och låta tjejerna vinna för att i örådet kunna rösta ut Amanda. 

Eriks min när ha förstod varför Dennis valt dem att sitta var verkligen rolig att se, men det kommer att bli tjaffsigt  i deras lag nu.

• Jhannis
    flygrl skrev 2023-04-28 03:05:57 följande:

Asså helt f*****g vidrigt se dagens Robinson men även dom föregående avsnitten. Visst har både Erik och Amanda vart uppe i det blå och särskilt Erik rätt patetisk men tycker ändå inte dom alls förtjänade det totala svek dom utsattes för av ffa Chris och Dennis d y men även Pernilla och Camilla.  

Tycker Chris är riktigt obehaglig och verkligen tycks njuta av sitt falskspel och skitsnack om Amanda och Erik. Extra patetiskt att han gärna anklagar andra för just det han själv är värst på. Att Robinson är ett spel okej men han och även Dennis d y njuter ju verkligen av vrida om kniven i Amanda och Erik. Väldigt synd om fina Markus med som hela tiden fått kämpa för få tillhöra gemenskapen och sviks fullständigt av hånflinande Dennis d y. Fy fan! :/

Synd att Oskar åkte ur häromdagen. Han är min absoluta favorit i årets Robinson. Stark, lugn, kunnig och sjysst och jag hoppas verkligen han kan ta sig tillbaka från Gränslandet. Markus gillar jag också skarpt!
    Elin skulle förtjäna få komma tillbaka in i Robinson. Sen tycker jag Dennis d ä är helt ok, likaså Millan och i nån mån Erik och Amanda och Sanna från tjejpakten. Resten är jag så trött på nu. Blä! :/

Att det skulle sluta så med Zeki förvånar inte mig alls. Så jävla uppblåst och överspänd. Om det stämmer som Dennis d ä säger att Zeki tryckte ner honom under vattnet sen skallade ner honom och måttade slag när han låg under honom är det nåt som även borde bli polissak (även om det kanske är komplicerat mtp det hände i Malaysia).

Så fin stämning det blivit i Gränslandet. Härligt att se och måste va underbart särskilt för stackars Elin. Sådär hade det kunnat vart hela vägen om det inte vart för Zeki.

Ångrar nästan jag började kolla på den här säsongen av Robinson. Har nästan tappat lusten helt...

Jag måste bara få säga att det Dennis och Chris och tjejerna gjorde var helt rätt mot Amanda och Erik. Amanda har spelat med sina känslor meed Dennis den yngre och spelar nu med Erik......där även Markus är involverad..(spel) Dennis den yngre var vän med Amanda, men hon är en ful fisk....Tänker bara på sin egen framkomst.

Oskar hade jag velat ha kvar....Men han kommer tillbaka...
    Gränslandet är som ett paradis sen zeki lämnade.
  • Jhannis
    BeautifulLiz skrev 2023-04-28 05:17:12 följande:
    Men oj, jag tyckte det var hemskt!

Om nu Dennis och Chris absolut vill vara med "sina" tjejer, fine. Men Camilla och Pernilla?
    Jag har ogillat Pernilla sedan start. Kan inte sätta fingret på vad det är, men det skaver.
    Och Camilla då? Som mest gör... ingenting. Suttit i två tävlingar och krafsat lite i sanden. Visserligen ett hot lika med noll, men ändå.

Och vad har Marcus gjort för att de ska vara så anti mot honom? Jag fattar noll. Tycker att han är en värdig vinnare av hela Robinson faktiskt, i final mot Oskar.

Tjejpakten då? Att rösta ut Oskar som mer eller mindre föder dem, för att spara Alva som gör vadå?
    Nej, den enda i den pakten som jag skulle kunna se gå långt är Sanna.

Fy tusan vilket skitavsnitt!
    Jag försöker svar, men texten blir för liten när man ska svara....FL tänker inte på oss äldre!!!  Dennis och Chriss går framåt med Pernilla och Camilla....Så att dem kan slå ut Amanda och Erik....

Markus vill jag ha kvar, men han har av någon anledning klistrat sig med Amanda och Erik....vilket han snart ser att han blir avisad av dem.....

Håller med dig att Tjej pakten valde fel att välja ut Oskar.......Tror att Oskar kommer vara den som vinner Robinson.....
  • Jhannis

Jag tror att jag LÄMNAR FL för det första så kan inte jag läsa det folk svarar mig då det blir en liten ruta där jag inte ser nåt.....Helvete att det blev så här men jag är äldre och klarar inte av nya FL

• Jhannis

Jag tror att jag LÄMNAR FL för det första så kan inte jag läsa det folk svarar mig då det blir en liten ruta där jag inte ser nåt.....Helvete att det blev så här men jag är äldre och klarar inte av nya FL

• Jhannis

Har en fråga till FL Vill ni verkligen har kvar era medlemmar som skriver via dator eller satsar ni endast på folk som kör familjeliv via sina mobiler....Det gåt inte att läsa svar på dator när någon skrivit . Texten blir oläslig för att kunna cittera eller svara.......Får jag inte ett svar på några dagar så lämnar jag som så många andra FL

Svar på tråden Robinson 2023