BIM September 2023
Såg ingen sån här tråd så skapar en!
Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️
10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.
Såg ingen sån här tråd så skapar en!
Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️
10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.
Jag blir nojig och funderar om min smärta i magen beror på något annat än värk efter ÄL (är inte ovanligt att jag har som mensvärk mellan äl och mens)
Jag känner nämligen inte igen den här värken. Det gör ont på vänster sida långt ner, det ilar och strålar lite. Har absolut flertals ggr haft ont på bara ena sidan, men denna gång ilar det verkligen och det kan göra ont när jag rör mig..
Ökade flytningar har jag också upplever jag.
Är bara på ÄL+3/4 eller liknande, så tänker avvakta några dagar för att se om det går över eller om jag måste kanske kontakta vården? 🤔
Skriver också in mig på listan då förra månaden inte tog sig! Vi försöker inte officiellt men en fyra skulle vara mycket välkommen! Vi har inga skydd så vill det sig så vill det!
1/9 - Riode - 1:a barnet, 2:a försöket
1/9 - EJT, 2:a barnet, 5:e försöker
1/9- EFW, 4:e barnet 2:a försöket
1/9 oväntadedrömmen, 2a barnet, 12e försöket
2/9 - Lele88, 2:a barnet, 2:a försöket (1:a efter mf)
3/9 vervik - 3:e barnet, 1:A försöket
3/9 rooiboste, 2:a barnet, fjärde försöket?
4/9 - TarraL - 1:a barnet, 2:a försöket
5/9 - MacBookPro- 1a barnet, 4e försöket
Alltså jag förstår mig inte på min kropp och jag är så förvirrad!!
Är på dag 17 i cykeln och haft lite molande värk eller öm. Att de lite ilar och drar neråt. Hade hugg i ryggen i går. Stickningar i mellan i brösten. Men upplever inte mer flytningar eller något. Dock är jag ganska stressad o h orolig över saker just nu som jag inte kan styra och att de känns som jag håller på att bli sjuk. Så förstår ingenting just nu. Vad tror ni? Hjärnspöken eller att kroppen spelar mig spratt eller vi hoppar äl. Alltså jag förstår ingenting. Tog äl test igår men tyckte det var väldigt väldigt svagt. Tog ett igår bara för och se om ev äl vart senare men jag vet inte. Har ju inte tagit annars denna månaden. Förra veckan hade jag mycket mer flyttningar som kändes vattninga eller mycket. Men inte de där trådarna dock kollade jag iof inte så nog för varit massa senaste speciellt förra veckan.
Så vad tror ni skall jag bara vänta och avvakta eller vad?? Hade ju inte och har fortfarande inga förhoppningar om graviditet denna månaden men lite orolig att något är knas med kroppen som jag bör kolla upp.
Horisonten - även vattniga flytnibgar är fertila så om du hade mycket sånna va nog ägglossningen därikring.
Jag ser en svag linje! 😍
Ta ett digitalt imorgon bitti! 🥰