BIM September 2023
Såg ingen sån här tråd så skapar en!
Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️
10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.
Såg ingen sån här tråd så skapar en!
Nu hoppas vi på att september blir en bra månad! ❤️
10/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF.
Vissa får ökning snabbt och andra tar det längre tid för. När tog du senaste testet (vilken tid)? 🥰 Oavsett skulle jag ha sex nu om jag vore du, även om du skulle missa toppen. Ökningen gör ju att ett ägg släpper så efter toppen kommer ägget släppa inom 12-48 timmar.
Lele88
Vill lägga till också att mitt ökade jättesnabbt den här månaden. Fick negativt på morgonen (supersvag!) och på eftermiddagen var strecket starkare än kontrollstrecke. Men det är som sagt bara att ligga i nu några dagar så missar ni det inte! 🥰
Lele88
Vill lägga till också att mitt ökade jättesnabbt den här månaden. Fick negativt på morgonen (supersvag!) och på eftermiddagen var strecket starkare än kontrollstrecke. Men det är som sagt bara att ligga i nu några dagar så missar ni det inte! 🥰
Ja, du kommer nog få en topp senare ikväll eller natt skulle jag tro. 👍🏼😁 Tänk bara på att positivt ÄL-test inte garanterar att du faktiskt har ägglossning. Jag hade också missfall nyligen (slutet av juni) och haft en mens nu. Ägglossningen efter missfallet blev aldrig av, men fick positivt på tester. Min cykel var också normal direkt efter om jag räknar mens från missfallet.
Stort lycka till!! 🥰
Ja, du kommer nog få en topp senare ikväll eller natt skulle jag tro. 👍🏼😁 Tänk bara på att positivt ÄL-test inte garanterar att du faktiskt har ägglossning. Jag hade också missfall nyligen (slutet av juni) och haft en mens nu. Ägglossningen efter missfallet blev aldrig av, men fick positivt på tester. Min cykel var också normal direkt efter om jag räknar mens från missfallet.
Stort lycka till!! 🥰
Då var det dags för mig att skriva in mig på listan. Hoppas jag fått tag på den senaste 😊
1/9 - Riode - 1:a barnet, 2:a försöket
1/9 - EJT, 2:a barnet, 5:e försöker
1/9- EFW, 4:e barnet 2:a försöket
3/9 vervik - 3:e barnet, 1:A försöket
2/9 - Lele88, 2:a barnet, 2:a försöket (1:a efter mf)
4/9 - TarraL - 1:a barnet, 2:a försöket
4/9 - Cinapuffen - 4:e barnet, 1:a försöket
6/9 - Anelaaa89 - 2:a barnet, 6:e försöket
7/9 - Potatisbulle, 1:a barnet, 9:e försöket
7-8/9 - Horisonten, 4:e barnet, 2:a försöket
8/9 - Bär - 3:e barnet, 4:e försöket efter MF
8/9 - Bodbod - 1:a barnet, 6:e försöket
13/9 Alvedon83, åttonde försöket efter mf
På?t igen, hoppar in här! Har typ ett års jubileum 🤪 av försök, är inne på 14de cykel, eller 13de för vi pausade i juli. Två kemiska graviditeter. Men men nu har jag äntligen lyckats sluta röka så nu hoppas jag de blir lättare. 🤞🤞(dock slutat både gångerna jag varit ?gravid? så ingen superhemsk människa)
13 är mitt tur tal så hoppas de ger lite tur denna gången med ❤️
Hoppar in här. Mensen kom igång idag. håller verkligen tummarna för att september är vår månad!!! ❤️
1/9 - Riode - 1:a barnet, 2:a försöket
1/9 - EJT, 2:a barnet, 5:e försöker
1/9- EFW, 4:e barnet 2:a försöket
Jag har redan gett upp försöket den här månaden, brukar alltid få massor av fertilt sekret men det har lyst med sin frånvaro nu när jag tagit lite inositol "bara för att" (har alltså inga symtom av PCOS eller oregelbunden mens) och läser nu att det tydligen sänker LH-nivån också?! Det var ju inge bra när jag vill ha ägglossning.. 🙃
Så dumt av mig, ska strunta i alla "det här kan stärka cykeln" råd och bara köra på framöver. Hoppas ni alla får pluss den här månaden och att vi inte syns i fler trådar framöver! 😜😂