• Kåtisroinen

Bim december 2023

Hittade ingen tråd för december 2023, så får väl skapa en! Testade imorse negativt, bim imorgon så försöker ta sikte mot december.
    Sjukt besviken då jag haft så himla mycket symptom. Detta blir vår trea så trodde typ inte jag kunde bli så grundlurad av mig själv när det var så tydliga symptom 😞 men så var det!

Bim-lista december 2023
    3/12 - Kåtisroinen, tredje barnet, tredje försöket

• Svar på tråden Bim december 2023
  • Embarazada
    fancyr skrev 2023-12-23 04:12:41 följande:
    Är det bara jag som ser ett svaaaagt streck här? Bim-3/2
    Bilden ser redigerad ut....? 
  • fancyr
    Embarazada skrev 2023-12-23 15:08:36 följande:
    Bilden ser redigerad ut....? 

det var svårt att fota strecket utan att dra ner kontrasten. Strecket kom inom rätt tid. 

• Embarazada
    fancyr skrev 2023-12-23 15:34:09 följande:

det var svårt att fota strecket utan att dra ner kontrasten. Strecket kom inom rätt tid. 

Ser tyvärr inget streck alls. 
    Dock så är babyplan kända för sina tydliga spökstreck. 
  • Kiwikiwi

Också känt mig så säker på att jag varit gravid pga symtom och förundras över hur tankekraften kan ge så många inbillningssymtom. Bim på tisdag och nu känner jag hur mensen är på g.

Tagit flera tidiga test som varit tokblanka, tyvärr. Men bara första försöket denna gång, förra graviditeten tog de sig direkt så den förhoppningen fanns ju absolut nu med.

• fancyr
    Kiwikiwi skrev 2023-12-24 08:38:51 följande:

Också känt mig så säker på att jag varit gravid pga symtom och förundras över hur tankekraften kan ge så många inbillningssymtom. Bim på tisdag och nu känner jag hur mensen är på g.

Tagit flera tidiga test som varit tokblanka, tyvärr. Men bara första försöket denna gång, förra graviditeten tog de sig direkt så den förhoppningen fanns ju absolut nu med.

Alltså det är exakt samma situation här. 

dock var min förra graviditet för 12 år sen och då var jag 24 så lite annorlunda kanske man får räkna med nu vid 36års åldern hehe. 

något som händer just nu är att jsg plötsligt fick en stickande smärta i vänstra äggledaren. Undrar vad det kan bero på. Ska ha mens imorgon eller tisdag beroende på? känner ingen molvärk idag. 

• Kiwikiwi
    fancyr skrev 2023-12-24 14:43:09 följande:

Alltså det är exakt samma situation här. 

dock var min förra graviditet för 12 år sen och då var jag 24 så lite annorlunda kanske man får räkna med nu vid 36års åldern hehe. 

något som händer just nu är att jsg plötsligt fick en stickande smärta i vänstra äggledaren. Undrar vad det kan bero på. Ska ha mens imorgon eller tisdag beroende på? känner ingen molvärk idag. 

Ja, de bästa man kan göra är väl att ha tålamod och se om mensen kommer eller inte.. Men lite trist att "kroppen luras" om vi inte är gravida.
  • fancyr
    Kiwikiwi skrev 2023-12-24 22:34:20 följande:
    Ja, de bästa man kan göra är väl att ha tålamod och se om mensen kommer eller inte.. Men lite trist att "kroppen luras" om vi inte är gravida.
    Ja men verkligen . Bim idag, senast imorgon. Negativt testa tidigt babyplan fortfarande 😔 ingen mens än Men stick i äggstockarna/ljumskarna 
  • Kiwikiwi
    fancyr skrev 2023-12-25 10:30:59 följande:

nepp, nu kom säkert Det som är mensen som en klocka. 

Min mens kom nu 😒
  • fancyr
    Kiwikiwi skrev 2023-12-25 12:41:58 följande:
    Min mens kom nu 😒
    känner med dig! Häng med i bim tråden för Jan 2024 😬 jag och sambon har redan börjar planera för de kommande fertila dagarna 😂😂
Svar på tråden Bim december 2023