• Gelas1

Jag röstade på Israel!!!

Hur många röstade i på Israel i årets eurovision??? De fick 12 poäng av svenska folket men 0 poäng av svenska juryn. Jag röstade på Israel och jag röstar aldrig annars, synd att så många andra svenskar ska vara tysta.. Vi är trötta på alla skrikande hamas terrorister som skriker antisemitiska saker på gatorna och tror att det är världens mittpunkt.. Har ni sett EN enda jude reagerat på dessa demonstrationer? Svar nej. Judar är ett fredligt folk och vänder andra kinden till.
    Hade det varit diverse däremot, att judar gick runt på gatorna och ropa ?Leve Israel och krossa palestina!? Så vet både DU och jag att det blivit skottlossning och blodbad...Sorgligt hur Sverige/Europa blivit allt mer antisemitiskt de senaste åren IGEN, efter all den islamiseringen som skett de senaste åren.😔💔

• Svar på tråden Jag röstade på Israel!!!
  • Anonym (Suck)
    KillBill skrev 2024-05-22 14:01:46 följande:

Vad vill du säga med bilden? Israel vann  varken folkets röst eller juryns röst och detta trots att den påverkansaktion som pågick där många enskilda personer lämnade 40 röster på Israel.

Trots juryns påverkansaktion att ge noll röster till Israel, hamnade Israel på femte plats.

Ett annat sätt att se på saken.
  • AndreaBD
    Anonym (Fader) skrev 2024-05-22 15:05:16 följande:
    Tänk lite till ...och sedan lite till. Varför skulle de ljuga om det när gisslan är mer värdefulla för Hamas som levande?
    Jo, jag har också tänkt på det. Men det är ändå något som inte stämmer där. Hamas HAR en historia av att påstå att gisslan är döda när det inte stämmer, för att traumatisera anhöriga, och folk överhuvudtaget. 
  • Anonym (Fader)
    AndreaBD skrev 2024-05-22 18:35:19 följande:
    Jo, jag har också tänkt på det. Men det är ändå något som inte stämmer där. Hamas HAR en historia av att påstå att gisslan är döda när det inte stämmer, för att traumatisera anhöriga, och folk överhuvudtaget. 
    Ingen kan ljuga så dåligt som du. Ange källa är du snäll. Jag har läst allt som kommer i min väg angående konflikten men aldrig läst att Hamas ljuger om att gisslan är döda och det för att traumatisera anhöriga. Så löjligt att att så omoget ljuga om precis allting.
  • Anonym (Fader)
    Anonym (Suck) skrev 2024-05-22 18:21:51 följande:
    Trots juryns påverkansaktion att ge noll röster till Israel, hamnade Israel på femte plats.

Juryns påverkansaktion? Vad snackar du om? Ansvariga för Eurovision gjorde allt de kunde för att Israel skulle vara med i Eurovision, trots att Israel aldrig borde tillåtas vara med i Eurovision. Hela EBU visade sitt fula ansikte, dubbelmoral och hyckleri när Israel fick vara med. EBU och jury var på Israels sida. Ingen tvekan om det.
  • Tow2Mater

Som symboler for den spirituella dimensionen i det hela (Gud versus Satan), passar de ju så bra. 

Gudlik

Satanlik

• Anonym (,  .)
    Tow2Mater skrev 2024-05-23 02:35:21 följande:

Som symboler for den spirituella dimensionen i det hela (Gud versus Satan), passar de ju så bra. 

Gudlik

Satanlik

Så du har koll på hur hittepåfigurerna gud och satan ser ut? 
    Intressant..😁
  • KillBill

Vilket svammel. Det är bevisat att det pågick en påverkans-aktion där människor uppmanades att lägga 40 röster på Israel (1 stor familj kunde lägga flera hundra röster på Israel). Men trots detta vann inte Israel inte folkets röst och vad spelar det då för roll att Israel inte heller vann juryns röst? 
    Hellre Arga Andersson än Kassa Kristersson!
  • Anonym (Fader)
    Tow2Mater skrev 2024-05-23 02:35:21 följande:

Gudlik

Satanlik

Det är så sionisterna ser på sig själva och på de andra.
  • Anonym (Micke)

Juryn var livrädd att Israel skulle vinna. Att Loren skulle tvingas lämna över
    pokalen till Israel och att nästa års Eurovision skulle hållas i Jerusalem.
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Jag röstade på Israel!!!