• TrueResolution

BIM September 2024

Det närmar sig en ny månad  & det är dags för en september-tråd för alla som hoppas på att plussa i september! 

Själv blir September tredje försöket till andra barnet. då första barnet ännu nattammar är jag lite osäker på Ägglossning mm. Helt otroligt vad bebisverkstad kan sätta igång bebislängtan efter ännu en vår-bebis 👶🏼 

BIM-lista nedan i tråden! 

• Svar på tråden BIM September 2024
  • Anon0141
    shimano skrev 2024-09-09 19:56:07 följande:
    Menar du den till vänster? Tycker det var lite svårt att se vilka streck men om jag förstår rätt tycker jag den ser mörkare ut! Jag väntar också på nytt test, vi får ha tålamod ihop 😃
    Aa det till vänster är det positiva gamla och det längst till höger är det från imorse
  • Anonym (Myggan89)
    Anon0141 skrev 2024-09-09 20:19:38 följande:
    Aa det till vänster är det positiva gamla och det längst till höger är det från imorse
    Intressant.. man ska väl inte läsa av efter en bestämd tidpunkt? Men man blir ju nyfiken 😍 kan du inte ta nya lite skarpare bilder? Närmare testen 
  • Anon0141
    Anonym (Myggan89) skrev 2024-09-09 20:28:40 följande:
    Intressant.. man ska väl inte läsa av efter en bestämd tidpunkt? Men man blir ju nyfiken 😍 kan du inte ta nya lite skarpare bilder? Närmare testen 

Här är det bästa jag har att erbjuda 🤣 får se om jag springer och köper ett test på jobbet imorgon bara för att jag är så himla nyfiken!

• LifeGivesYouLemonade
    Anon0141 skrev 2024-09-09 20:39:43 följande:

Här är det bästa jag har att erbjuda 🤣 får se om jag springer och köper ett test på jobbet imorgon bara för att jag är så himla nyfiken!
    Ja köp ett nytt! är supernyfiken 😂
  • Anon0141
    LifeGivesYouLemonade skrev 2024-09-09 20:44:37 följande:
    Ja köp ett nytt! är supernyfiken 😂
    Undrar hur mina kollegor ska reagera? "Jag ska bara springa ett litet ärende" (vi berättar iockförsig ALLT för varandra så jag borde kunna vara ärlig 😅)
  • Anon0141
    Anonym (Myggan89) skrev 2024-09-09 20:28:40 följande:
    Jag tänker att det inte spelar någon roll för det längst till vänster är tre år gammalt och de andra har nog några månader på nacken 😅
  • Augustilejon

Stort grattis Siripiri! Håller alla tummar! 🌼

Här väntar jag på temphöjning och hoppas kunna bekräfta ägglossning. Men känns som att sekret kommit och gått, och tempen varit lite hoppig så då blir jag osäker... Om det inte blir nåt denna gång vill jag nog testa en månad med ägglossningstester och se om jag tolkar rätt 😅

• Yasen

Hej allihopa! följt och läst i tråden sedan start. Min BIM har flyttat på sig till 18/9. Hade tidigare ägglossnings än jag brukar (har en PCOS diagnos), som skedde CD17 sannolikt pga tillskott av Inositol som jag tog fram tills ägglossning. Försöker bli med första barnet, andra cykeln sedan vi började ☺️
    Är idag på DPO 6 och har typ inga symptom, lite lätt molvärk och illamående. Tempen håller sig i iaf. 

• mothertotwo

På torsdag ska jag till gyn och troligtvis kommer dem att göra vul på mig för att kolla efter muskelknutor och annat konstigt man kan hitta där. Men visst är det så att dem inte kan se något begynnande till en graviditet så tidigt om man troligtvis hade ägglossning den 4? Kommer svagt ihåg min första i vecka 6, då var han bara en liten prick på skärmen. Får annars bara berätta för läkaren att vi försöker och att det finns en risk. Om dem nu skulle skriva ut någon medicin till mig. Vet ju inte alls vad som kommer hända där på torsdag. 

• Yasen

Nej det är alldeles för tidigt om du hade ÄL 4/9, det blir en blastocyst ca 6-14 dagar efter befuktning och börjar implantera sig, därav kommer du inte se något tills v5-6 som tidigast.

Svar på tråden BIM September 2024