• TrueResolution

BIM September 2024

Det närmar sig en ny månad  & det är dags för en september-tråd för alla som hoppas på att plussa i september! 

Själv blir September tredje försöket till andra barnet. då första barnet ännu nattammar är jag lite osäker på Ägglossning mm. Helt otroligt vad bebisverkstad kan sätta igång bebislängtan efter ännu en vår-bebis 👶🏼 

BIM-lista nedan i tråden! 

• Svar på tråden BIM September 2024
  • Linmathi

Jag har också plussat under morgonen!😍✨ ÄL+11.
    Har känt lite mild mensvärk till/från under några dagar. Lite gasig igår. Men inga tecken alls som sticker ut, hade lika gärna kunnat vara tecken på mens. Men än lite tidigt, så hoppas detta håller i sig nu!

• mothertotwo
    shimano skrev 2024-09-11 06:43:53 följande:

Fått ett plus! 🥰 får se hur det går! 💞

Linmathi skrev 2024-09-11 06:53:31 följande:

Har känt lite mild mensvärk till/från under några dagar. Lite gasig igår. Men inga tecken alls som sticker ut, hade lika gärna kunnat vara tecken på mens. Men än lite tidigt, så hoppas detta håller i sig nu!

Stort grattis till er båda som också fått plus. {#emotions_dlg.flower}Solig

• Anonym (Myggan89)

vad kul, ännu en!! grattis och lycka till ❤️
  • Anonym (Myggan89)

Tjoho! Grattis😍
  • mothertotwo

Har ingen aning vad som händer med mig. Jag mår så dåligt och vaknar om nätterna överhet och de två senaste dagarna kissig. Men det med kissnödig kan vara att jag druckit för mycket och sen känner jag mig det innan mens. Men min kropp bränns enligt min sambo. Så varm att jag t.o.m svettas trots fönstret är öppet och kan inte somna om. Har inte haft det så innan så har ingen aning om det är något virus eller vad. Men jag har ingen feber det är det som är det konstiga. Någon som känt så här och sen plussat? 

• shimano

Men vad kul! Grattis ????
  • Anonym (Sladdis2025)
    mothertotwo skrev 2024-09-11 07:11:19 följande:

Har ingen aning vad som händer med mig. Jag mår så dåligt och vaknar om nätterna överhet och de två senaste dagarna kissig. Men det med kissnödig kan vara att jag druckit för mycket och sen känner jag mig det innan mens. Men min kropp bränns enligt min sambo. Så varm att jag t.o.m svettas trots fönstret är öppet och kan inte somna om. Har inte haft det så innan så har ingen aning om det är något virus eller vad. Men jag har ingen feber det är det som är det konstiga. Någon som känt så här och sen plussat? 

Samma lika Här! Som en liten kamin.😂
    när ska du ha mens? Tror det är vanligt innan dock. Jag har bim fredag. 
  • Anonym (Sladdis2025)

Grattis 😍❤️
    kan du inte posta grafen?☺️ Och vilken äl+dag plussade du med digitalt på ?😍
  • Anonym (Sladdis2025)

Grattis 😍😍 
    Kan inte ni plussare posta grafen?🥰
Svar på tråden BIM September 2024