• TrueResolution

BIM September 2024

Det närmar sig en ny månad  & det är dags för en september-tråd för alla som hoppas på att plussa i september! 

Själv blir September tredje försöket till andra barnet. då första barnet ännu nattammar är jag lite osäker på Ägglossning mm. Helt otroligt vad bebisverkstad kan sätta igång bebislängtan efter ännu en vår-bebis 👶🏼 

BIM-lista nedan i tråden! 

• Svar på tråden BIM September 2024
  • mothertotwo
    Anonym (Sladdis2025) skrev 2024-09-11 07:28:49 följande:
    Samma lika Här! Som en liten kamin.😂
    när ska du ha mens? Tror det är vanligt innan dock. Jag har bim fredag. 
    Jag känner inte mig så här överhettad innan mens. Har faktiskt aldrig gjort det. På natten när jag vaknar nu dem senaste 3 dagarna så är jag överhettad som vid 40 graders feber eller något. Innan mens så blir jag kissig och brösten små ömmar. Men dem ömmar inte nu heller. Om jag hade ägglossning där vid 4 denna månad som jag kände så blir det runt den 18 sep. Det är svårt att säga pga oregelbunden mens, men har alltid 14 dagar från äl till mens. Jag är kanske i klimakteriet :/  Vet inte om jag ska ta ett testa tidigt på söndag och visar det negativt väntar jag till den 22. :) Visar den negativt då så väntar jag in min mens om den inte kommit innan.
  • Supermario91
    Linmathi skrev 2024-09-11 06:53:31 följande:

Jag har också plussat under morgonen!😍✨ ÄL+11.
    Har känt lite mild mensvärk till/från under några dagar. Lite gasig igår. Men inga tecken alls som sticker ut, hade lika gärna kunnat vara tecken på mens. Men än lite tidigt, så hoppas detta håller i sig nu!

Grattis!! 🤩🤩
  • Supermario91
    shimano skrev 2024-09-11 06:43:53 följande:

Fått ett plus! 🥰 får se hur det går! 💞

grattis!! 🤩🤩
  • LokaHallon88
    Nanathalie skrev 2024-09-11 07:08:14 följande:
    Är det kört tror ni? Tycker det är mindre tydligt än igår.
    Det ser negativt ut tyvärr...Obestämd
  • Anonym (Myggan89)

GRATTIS till alla som plussat! Vi måste verkligen sammanfatta alla plus i slutet av månader ? och jag hoppas bara vi blir fler och fler såklart 🤞❤️

Själv jagar jag ägglossning. CD16 idag och negativt ÄL-test igår, ingen tempohöjning heller. Men det är inget ovanligt för mig. Brukar ägglossning TYP dag 16-21, beroende på. 

Till saken hör att jag åker utomlands ikväll, utan min sambo tyvärr så chanserna är små denna månad. Jag reser till Storbritannien och de ligger ju en timme bakom oss. Hur ska jag tänka med tempen? 🤔😂 ska jag tempa kl 06 eftersom jag brukar tempa kl 07 i Sverige? Eller kl 07 lokaltid? Dvs kl 08 svensk tid. 

Någon som vet? 🤭

• shimano
    Anonym (Sladdis2025) skrev 2024-09-11 07:30:00 följande:
    Grattis 😍❤️
    kan du inte posta grafen?☺️ Och vilken äl+dag plussade du med digitalt på ?😍

Tack! 🥰 hur går det för dig? 

tempar inte så har tyvärr ingen graf! ÄL+12 tror jag det blir. Har BIM idag/imorgon (lite oklart i olika appar). 

• Anonym (Sladdis2025)
    shimano skrev 2024-09-11 08:03:25 följande:

Tack! 🥰 hur går det för dig? 

tempar inte så har tyvärr ingen graf! ÄL+12 tror jag det blir. Har BIM idag/imorgon (lite oklart i olika appar). 

😍😍
    nja inget wow!
    äl+11 och får nog mens imorgon eller fredag.
    hade neg test igår, så blev nog inget.
    Testade du något innan?
    Vet inte om neg på äl+10 är ens möjligt med grav då, borde ha synts va? 
  • mothertotwo
    Anonym (Sladdis2025) skrev 2024-09-11 08:11:18 följande:
    😍😍
    nja inget wow!
    Testade du något innan?
    Vilka test är det du använder? Jag gillar dem testa tidigt som mäter 10 mlU/ml. 
  • shimano
    Anonym (Sladdis2025) skrev 2024-09-11 08:11:18 följande:
    😍😍
    nja inget wow!
    Testade du något innan?

Jag har testat i förrgår och igår med testa tidigt och det var svaaaga linjer. Symtomen har däremot skrikit rätt högt men det har jag inte vågat tro på fullt ut hehe. 

Håller tummarna ❤️ 

• Linmathi
    Anonym (Sladdis2025) skrev 2024-09-11 07:30:53 följande:
    Grattis 😍😍 
    Kan inte ni plussare posta grafen?🥰
    Tack allihopa! 😍 Håller tummarna för ännu fler plus i september ❤️
    Tempar tyvärr ej heller så ingen graf att posta 😔
Svar på tråden BIM September 2024