• TrueResolution

BIM September 2024

Det närmar sig en ny månad  & det är dags för en september-tråd för alla som hoppas på att plussa i september! 

Själv blir September tredje försöket till andra barnet. då första barnet ännu nattammar är jag lite osäker på Ägglossning mm. Helt otroligt vad bebisverkstad kan sätta igång bebislängtan efter ännu en vår-bebis 👶🏼 

BIM-lista nedan i tråden! 

• Svar på tråden BIM September 2024
  • Nanathalie
    Popcorn1990 skrev 2024-09-11 22:07:39 följande:
    Här är min ÄL tester dem senaste tre dagarna. Alltså min mens var sista dagen den 4e. Kan man ha ägglossning redan? De har varit ganska så exakt förut med dagarna. FLO appen säger att den bör vara runt lördag. Men kan de redan ha skett? Eller sker de nu? Hur tolkar ni testen?
    Är så förvirrad. Tyckte de var liiiite äggviteliknande i måndags. Men inte igår eller idag. Brukar vara mycket mer än så. Så om jag ska gå på sekret så hade jag sagt att de inte varit än. Men ja.. svårt de här.
    Jag hade tagit nytt gravtest! Ältest kan ju ge utslag på grav.
  • Popcorn1990
    Nanathalie skrev 2024-09-12 04:55:09 följande:
    Jag hade tagit nytt gravtest! Ältest kan ju ge utslag på grav.
    Hade ju min mens nyligen. Eller du tänker att vissa får mens ändå. Har dock aldrig haft mens under grav förr.
    Jag tänker att jag ska ta ett ägglossningstest till idag. Blir de likadant idag så kanske jag får ta ett gravtest.
  • Nanathalie
    Popcorn1990 skrev 2024-09-12 06:53:18 följande:
    Hade ju min mens nyligen. Eller du tänker att vissa får mens ändå. Har dock aldrig haft mens under grav förr.
    Jag tänker att jag ska ta ett ägglossningstest till idag. Blir de likadant idag så kanske jag får ta ett gravtest.
    Precis så tänker jag! Gör så!
  • Anon0141
    mothertotwo skrev 2024-09-11 23:35:49 följande:
    Nidationsblödning

Ni som plussat eller ni som fått detta någon gång tidigare. Hur såg det ut hos er? 

Torkade mig för en stund sedan och upptäckte pytte liten flytning som var rosa, men sen när jag torkade mig igen var det borta. Kan detta ha varit något sånt? 

Jag är bara på dag 25 i min menscykel så alldeles för tidigt om mensen skulle börja nu. 
    Jag har fått "nidblödning" en gång. Rosa på papperet när jag torkade mig. Blev inget mer efter det. Var på samma dag som min mens skulle börjat så jag trodde jag hade inbillat mig de positiva test jag tog innan 😅
  • mothertotwo
    Anon0141 skrev 2024-09-12 07:18:26 följande:
    Jag har fått "nidblödning" en gång. Rosa på papperet när jag torkade mig. Blev inget mer efter det. Var på samma dag som min mens skulle börjat så jag trodde jag hade inbillat mig de positiva test jag tog innan 😅
    Ok :) Jag ska ha mens om ca 1 vecka. Kan vara mer eller mindre dagar. Men idag har jag inget rosa i alla fall. Får se om den dyker upp eller ej :) Läste efteråt att den kan komma mellan 1-2 veckor efter ägglossning. Nu går man och väntar med spänning 😅
  • Yasen
    Anonym (Sladdis2025) skrev 2024-09-11 19:59:34 följande:

Kämpar på här! 😂
    Äl+11? negativt test igår. bim 13/9.. så får se då. Men har inte så stora förhoppningar pga neg test igår ..
    vad tror ni?

Jag har typ exakt samma kurva som dig, men idag dippade tempen lite. ÄL +9.kunde inte hålla mig och tog ett grav test igår som skrek negativ... inställd på att min mens kommer om mindre än en vecka 🙃

• Yasen
    Anonym (Sladdis2025) skrev 2024-09-11 19:59:34 följande:

Kämpar på här! 😂
    Äl+11? negativt test igår. bim 13/9.. så får se då. Men har inte så stora förhoppningar pga neg test igår ..
    vad tror ni?

Yasen skrev 2024-09-12 08:48:40 följande:

Jag har typ exakt samma kurva som dig, men idag dippade tempen lite. ÄL +9.kunde inte hålla mig och tog ett grav test igår som skrek negativ... inställd på att min mens kommer om mindre än en vecka 🙃

• Yasen
    Nanathalie skrev 2024-09-12 09:07:58 följande:

Vad är det för app ni använder till era tempningar?

Natural Cycles
  • Anonym (Sladdis2025)
    Yasen skrev 2024-09-12 08:50:34 följande:

Yasen skrev 2024-09-12 08:48:40 följande:

Men! Jag hade också en dipp på äl+9, inte omöjligt alls med en implantationsdipp! se min graf nu. Dock helt negativt test äl+10 men ska testa imorgon om inte tempen dyker då BIM är imorgon 
Svar på tråden BIM September 2024