BIM Oktober 2024
Mensen kom som beräknat idag? nu tar vi nya tag för vår regnbågsbebis 🌈
Mensen kom som beräknat idag? nu tar vi nya tag för vår regnbågsbebis 🌈
Nu har FF markerat ut coverline och ägglossning för mig! Kul 😄 dock diffar det en dag mot NC men är ändå ingen större skillnad. Och tempen gick upp idag! Ville bara inte den skulle förbli nere och krypa ner under coverline..
Har faktiskt läst att det finns relativt många som plussar med en tempdipp på äl+3 så nu hoppas jag att så är fallet 😂
Vilket märke rekommenderar ni för testa tidigt test? Handlar om 3-4 dagar innan BIM 😊
Vad ledsen jag blir när jag läser om era minus. Kom bara ihåg att ni testar tidigt, det är ingen garanti att testerna visar innan bim. Även om det "ska gå". Håll i håll ut ❤️ inget är försent förrän mensen är här.
Min temp tog en riktig höjning idag! Högsta sedan jag började tempa! Lite spännande ändå, med avsteg från tidigare cyklar som inte inneburit graviditet. Hoppas hoppas.😀
min tempkurva är nu trifasisk from ÄL+6. ÄL +8 idag. Har plussat äl+9 tidigare, och förväntningarna är skyhöga! idag har jag haft molvärk stor del av morgonen, brukar ha små känningar av molvärk i lutealfasen men känns som detta är mer än vanligt. SÅ spännande!