• Anonym (TS)

Vill han inte ligga med mig??

Har dejtat en jättegullig kille ett tag nu, han uppvaktar mig och gör allt för att visa hans intresse för mig. Men han har aldrig försökt få mig i säng än, inte ens pratat om sex. Varför vill han ha mig utan att ha sex med mig??

• Svar på tråden Vill han inte ligga med mig??
  • Anonym (Aa)
    Anonym (Herregud) skrev 2024-12-02 12:54:07 följande:
    Nej. Om han genuint undrade det (vilket jag starkt tvivlar på, då det verkar vara en trend här att trycka ner kvinnors utseende) så kunde Anders istället frågat TS om hon upplever killen som attraherad av henne. Istället vill Anders ha detaljer om utseende och att han sedan ska sitta där som en domare över TS utseende. Där har du problemet. Om ni inte förstår att frågans utformning kan upplevas som motbjudande, så har vi två problem här.

Jag ville på ett snällt sätt förklara att vikt och utses är viktigt för de flesta.
    Jag är realistisk och inser att det ändras med åldern, ja många män och kvinnor är överviktiga.

Har själv tänk att jag inte ska vara kräsen och att man får vara realistisk.
    Men jag ångrar mig varje ggn och känner att det känns fel

Om jag nu inte känner personen så bra eller om jag inte tycker att det är en fantastisk trevlig och skön person.

Det fungerar mycket bättre om hon är  attraktiv och i bra form.

• Anonym (Mia)
    Anonym (Aa) skrev 2024-12-02 12:40:22 följande:
    Problemet är att ni tar det på fel sätt.
    Ytterst få tänder på män eller kvinnor som de visuellt ser som oattraktiva 

Men om man tycker att personen har en bra personlighet så kan personen bli mer attraktiv 

Så frågan kan vara viktig, då de flesta är lite ?ytliga?

Är man lite mindre ?attraktiv? samt som i ts fall att det uppenbarligen inte finns någon större sexuell attraktion så blir det helt dött.
    Och man blir i bästa fall någon som är ok att umgås med ibland 
    Uppenbarligen ingen sexuell attraktion? Du diskvalificerar alla möjligheter att killen är oerfaren och inte vågar ta steget? TS säger ju själv att han är blyg.
  • Tecum
    Anonym (Herregud) skrev 2024-12-02 12:17:46 följande:
    Haha, tänkte precis samma. Anders 50 plus sitter på nätet och frågar kvinnor om längd, vikt och utseende och frågar sig om vi inte kommit längre 2024. Skrattade rakt ut.
    Jag tror inte heller att det hänger på utseendet. Men ni kvinnor är inte bättre, ni hånar killen för att han är oerfaren och tafatt och tycket synd om TS ifall han är oskuld. Har vi inte kommit längre 2024 än att man ska håna manliga oskulder?
  • Anonym (Aa)
    Anonym (Mia) skrev 2024-12-02 15:32:27 följande:
    Uppenbarligen ingen sexuell attraktion? Du diskvalificerar alla möjligheter att killen är oerfaren och inte vågar ta steget? TS säger ju själv att han är blyg.

Vart har jag skrivit att jag diskvalificerar den möjligheten? 

Jag skrev att det kan finnas andra anledningar 

• Anonym (Herregud)
    Anonym (Aa) skrev 2024-12-02 17:20:40 följande:

Vart har jag skrivit att jag diskvalificerar den möjligheten? 

Jag skrev att det kan finnas andra anledningar 

Genom att skriva "uppenbarligen ingen sexuell attraktion". Om du inte vet det, så betyder uppenbarligen "utan tvekan". Du fastställer med andra ord att det inte finns sexuell attraktion. Är väl bättre att bara erkänna att ni ville trycka till TS lite.
  • Anonym (Herregud)
    Tecum skrev 2024-12-02 17:04:53 följande:
    Jag tror inte heller att det hänger på utseendet. Men ni kvinnor är inte bättre, ni hånar killen för att han är oerfaren och tafatt och tycket synd om TS ifall han är oskuld. Har vi inte kommit längre 2024 än att man ska håna manliga oskulder?
    Har aldrig hånat en kille för att han är oerfaren, så vänligen ta ditt "ni kvinnor" och stoppa upp det någonstans.
  • Anonym (Aa)
    Anonym (Herregud) skrev 2024-12-02 17:24:48 följande:
    Genom att skriva "uppenbarligen ingen sexuell attraktion". Om du inte vet det, så betyder uppenbarligen "utan tvekan". Du fastställer med andra ord att det inte finns sexuell attraktion. Är väl bättre att bara erkänna att ni ville trycka till TS lite.

Om ingen av dem har gjort minsta försök eller har visat något sexuellt intresse så verkar det minst sagt  lite svalt.
    Tänker du dig att båda sitter och rodnar och att ingen vågar att göra något? 

Möjligvis om båda är 15 år eller om de är med i svenska kyrkan 
    Mitt antagande  är minst troligt som ditt om båda är normala 

• Anonym (Herregud)
    Anonym (Aa) skrev 2024-12-02 17:43:58 följande:

Om ingen av dem har gjort minsta försök eller har visat något sexuellt intresse så verkar det minst sagt  lite svalt.
    Tänker du dig att båda sitter och rodnar och att ingen vågar att göra något? 

Möjligvis om båda är 15 år eller om de är med i svenska kyrkan 
    Mitt antagande  är minst troligt som ditt om båda är normala 

Det står att han gör allt för att visa intresse och uppvaktar TS. Tror knappast att det saknas attraktion. Och ja, finns män som är osäkra av olika anledningar. Som att de är rädda för att ses som för på, till exempel.
  • Anonym (Aa)
    Anonym (Herregud) skrev 2024-12-02 17:51:30 följande:
    Det står att han gör allt för att visa intresse och uppvaktar TS. Tror knappast att det saknas attraktion. Och ja, finns män som är osäkra av olika anledningar. Som att de är rädda för att ses som för på, till exempel.

Då passar de kanske bra ihop då ts tydligen inte heller klarar utav av att visa något.
    Hur visar man intresse och uppvaktar någon när de inte ens verkar att ha tagit i varandra? 

Köper man med godis och ser glad ut.

• Anonym (44)

Om han vid första mötet fråga om sex du skulle kvalificera som en som vill bara ha sex och dra.
    Ni tjejer ibland vet inte vad ni vill.

Svar på tråden Vill han inte ligga med mig??