• Anonym (TS)

Vill han inte ligga med mig??

Har dejtat en jättegullig kille ett tag nu, han uppvaktar mig och gör allt för att visa hans intresse för mig. Men han har aldrig försökt få mig i säng än, inte ens pratat om sex. Varför vill han ha mig utan att ha sex med mig??

• Svar på tråden Vill han inte ligga med mig??
  • Anonym (44)

Jag ser ut fin och gullig kanske bättre än honom:) 
    Vill du vara i sängen du kan kontakta mig?
    Vänligen 

• Anonym (Man)
    Anonym (TS) skrev 2024-11-30 18:10:25 följande:
    Vill han inte ligga med mig??

Har dejtat en jättegullig kille ett tag nu, han uppvaktar mig och gör allt för att visa hans intresse för mig. Men han har aldrig försökt få mig i säng än, inte ens pratat om sex. Varför vill han ha mig utan att ha sex med mig??

Han oroar sig för att bli anmäld för oaktsam våldtäkt om han skulle läsa av dina signaler fel. Därför kommer det inte att hända något om inte du själv tar initiativ.
  • Tecum
    Anonym (Herregud) skrev 2024-12-02 17:25:43 följande:
    Har aldrig hånat en kille för att han är oerfaren, så vänligen ta ditt "ni kvinnor" och stoppa upp det någonstans.
    Du kanske klarar dig - denna gång - men läs #10,19 och 23.
  • Anonym (Herregud)
    Tecum skrev 2024-12-02 18:53:21 följande:
    Du kanske klarar dig - denna gång - men läs #10,19 och 23.
    Så "vi kvinnor" ska ställas till svars för vad som skrivs i en tråd tycker du?
  • Anonym (Herregud)
    Anonym (Aa) skrev 2024-12-02 18:15:37 följande:

Då passar de kanske bra ihop då ts tydligen inte heller klarar utav av att visa något.
    Hur visar man intresse och uppvaktar någon när de inte ens verkar att ha tagit i varandra? 

Köper man med godis och ser glad ut.

Att du inte vet hur man visar intresse utan att röra personen säger mycket om dig.
  • Tecum
    Anonym (Herregud) skrev 2024-12-02 20:21:31 följande:
    Okej "ni kvinnor på FL" menade jag. Kanske lite otydligt men ni förstod nog. Och vi alla noterade att ingen hade några invändningar mot de nedsättande kommentarerna... 

Säger en hel del.
  • Överste Senap
    Anonym (Herregud) skrev 2024-12-02 20:21:31 följande:
    Tycker du Vi Män ska ställas till svars för vad som skrivs på FL? 
  • molly50
    Tecum skrev 2024-12-02 21:04:04 följande:
    Okej "ni kvinnor på FL" menade jag. Kanske lite otydligt men ni förstod nog. Och vi alla noterade att ingen hade några invändningar mot de nedsättande kommentarerna... 

Säger en hel del.
    Jag håller med om att det var nedlåtande kommentarer.
    Men jag tycker inte att alla kvinnor på FL ska behöva ställas till svars för vad några individer skriver i en tråd.
  • Anonym (Herregud)
    Tecum skrev 2024-12-02 21:04:04 följande:

Säger en hel del.
    Du kanske ska sluta dra alla över en kam?
  • Anonym (Herregud)
    Överste Senap skrev 2024-12-02 21:39:13 följande:
    Tycker du Vi Män ska ställas till svars för vad som skrivs på FL? 
    Har jag påstått det?
Svar på tråden Vill han inte ligga med mig??