Ska du dricka alkohol på Midsommar?
Det börjar med öl o snaps till lunch o kanske ngt emellan o sen mer öl eller vin o en snaps till grillningen. Hipp hipp hurra för semester :)
Nej fast jag är ju gravid å andra sidan. Annars hade jag möjligen kunnat dricka ett glas cider eller vin om jag blev sugen men ärligt talat så föredrar jag läsk haha. Karln kör så det blir inget för honom heller.
Ska och ska, har inte direkt planerat vad jag ska dricka.... firar med familj och andra barnfamiljer. Däremot vet jag att ingen blir onykter i morgon!
Ja!
Har en flaska Mersault och en Larmandier-Bernier som ligger och väntar i vinkylen :)
Är det fint väder kan det bli en Bacardi breezer på balkongen. Ska inte göra nåt speciellt imorgon: alla jag känner har planer.
Nej. Kanske ett litet glas vin till maten. Ska jobba dagen efter och har en liten i bilden. Min man har lovat att inte snapsa, men jag tror honom inte. Hatat allt jävla skit med denna spriten. För i morgon kommer tyvärr mina alkoholiserade svärföräldrar och kommer bjuda hejvilt på snaps och bli svinfulla så de knappt kan gå. De ska sova över med. Fan vad jobbigt det känns att lämna mitt barn här på morgonen. Får bara hoppas min man håller sig endast lite salongs och inte blir askalasfull för då vågar jag inte lämna barnet här på morgonen efter och åka till jobbet. All denna jävla ångest sprit ställer till med och jag hatar att svärisarna ska komma och ställa till det. Men lovat är lovat och nu får vi vackert umgås med dem. Annars tycker jag midsommar ska vara glädje och dans utan sprit när man har små barn. På dagen ska jag och mannen gå och fira på ett allmänt ställe med fler barn i alla fall. Vill verkligen ge mitt barn en fin midsommar och blir det massa fyllon hemma så sticker jag med barnet.
Nej jag jobbar lör sön så blir god mat