Anonym (Tredje gången gillt) skrev 2025-02-03 14:48:39 följande:
Hej! Är förkyld men annars mår jag bra, inget illamående eller så. Jag är förvisso rätt trött och sover väldigt djupt, plingar till som en klocka strax efter 22 och då somnar jag inom 30 sekunder hehe.
Känner också lite fladder här och där, nästan dagligen nu så det känns inte som det är några tvivel om vad det är längre, är i 15+1 idag!
Jag och stora barnen försöker ha som tradition att köpa och äta den frukt som bebisen beskrivs som storleksmässigt, så i söndags mumsade vi citron!
Hej, Vad tråkigt med förkylning. Vad bra att du mår bra. Den är jobbig att känna sig trött. Jag har nog känt av det och kan ibland somna på soffan.
Det är mysigt när man känner bebisen i magen 😊 Ja man borde nog kunna veta vid det här laget att det är bebisen som festar loss i magen 😂
Vad mysigt tradion ni har 😃
Jag har en fundering om det är någon som vet.. var så länge sen jag var gravid sist så jag minns inte hur det var. Magen brukar bli väldigt hård efter maten fram tills natten. Sen blir den mjuk på morgonen igen. Ibland känns det som mensvärk när den hårdnar till. Är det sammandragningar eller är det att tarmarna som är igång efter maten?