Vi som har eller har barn med EDS 4
Hej hej
Det låter lite oroväckande det där med Simon tyvärr Försök få tatt ett test på honom snarast för det är inte bra att gå med under längre tid om det är diabetes.
Hoppas verkligen att ni får en riktigt bra resa nu Viktoria
Ang lek å bus landet så vet jag itne om vi kommer iväg vi heller nu i helgen då både jag å Saga känner av pollen väldigt mycket
Saga har rinnsnuva å har ont i näsan till o från, hennes ögon rinner å hon nyser. På nätterna får jag hålla extra mycket koll på henne för hon tätnar i bröstet pga av allergin också Fy jag vet inte hur jag ska göra. Jag menar hon har ju inte kunnat sluta med de mediciner hon började ta förra våren dels pga pollen å nu då om hon trots dessa mediciner är såpass här dålig. Ja menar det har itne ens kommit igång riktigt ute än.
Förra året kunde vi ju inte vara ute överhuvudtaget när det var som värst. Kunde inte öppna varken dörrar eller funser för hon täppte igen direkt. Å nu börjar det igen å vad ska vi då ge när hon redan står på max doser nästan
Ja ja vi fårn se hur det här går.
Själv så är jag snuvig å tät, ögonen rinner å jag är matt. Jag har även problem med andningen. Känns liksom inte som om jag får tillräckligt med luft. Eller rättare sagt som om jag itne får luften ända ner i lungorna. Nästan som om lungorna skulle ha klibbat ihop en bit längst ner.
Nä nu ska jag lägga mig. Sova lär jag nog inte göra på ett tag då jag måste kolla Saga. Men kroppen ska få vila lite när jag ligger i sängen å ser på tv.
Ha det bra Kram Rosita