• xxmeyaxx

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Sitter och letar lite på olika leksakssidor efter julklappar till min son, som är 1 år.. Han är ju väldigt förtjust i leksaksspisen som finns på dagis och därför har jag och Kenneth pratat lite smått om vi kanske ska köpa en sådan till honom i julklapp.

Och då börjar folk vråla: 
    "Neeeej! Du kan inte köpa en spiiiis till din son! Då blir han ju bög!"
    eller..
    "En spis? Är inte det lite väl tjejigt? Köp honom en blå bil istället.."
    eller så..
    "Ja, men om du nu måste köpa en spis till pojken, köp en svart. Inte en röd! Och köp lite manliga tillbehör med.. Inga förkläden eller sådant.."

Då blir jag ju orolig. Ska jag köpa något sådant här.. eller kommer jag riskera att min son blir bög då. Vet inte om jag skulle klara av en sådan sak. Gråter

Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-08 21:26

Ny tråd, då den här snart går ur..
    www.familjeliv.se/Forum-5-154/m42155444.html
  • Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?
  • Dorian Ertymexx

siamusen skrev 2008-12-28 02:06:44 följande:

Dorian Ertymexx skrev 2008-12-28 01:38:05 följande:
    Jamie Oliver med sina fjoll-lockar och Gordon Ramsey med sin vaxade bringa är ju homo om nagon.Och det âr klart att leksakerna påverkar sexualiteten. Finns ju rapporter om det och kolla bara pa Gardell..han hade nog leksaker som liten.
    Fan... Sant...

Undrar om det finns en erotisk youtubeklipp med Ramsey och Oliver och matgaysex tro... ;D
  • xxmeyaxx
    Dorian Ertymexx skrev 2008-12-28 01:38:05 följande:
    xxmeyaxx skrev 2008-12-10 10:35:28 följande: *asgarvar*Seriöst, TS, är du allvarlig? Eller har du aldrig hört talas om Jamie Oliver eller "den elake kocken" (vars namn jag nu inte minns)? De är manliga män som står vid spisen dag ut och dag in. OM din son blir bög så har det inget och nada att göra med om ni köper en spis till honom. Han "blir" nämligen inte bög, utan det finns redan i honom i så fall.Sådan noja som ni visar leder i värsta fall till att ni fostrar en bögknackare och i bästa fall en nervös misogynist.Köp vad leksaker han gillar, och skit i att noja. Han kan råka ut för värre saker än att bli homosexuell.
    Dom där två kockarna.. dom är ju mer bögigast av alla. Jag menar, kolla hur dom ser ut. Och vad de lagar för mat? I helvete att du får se dom steka en blodig jävla biff.
    Nää.. här får vi se filé mignon.
    Vi bor i ett vitt hus. Där kan man vara uppe och man kan vara nere.. eller äta mat..
  • xxmeyaxx

men en tomat formad som en blomma på sidan av..

Vi bor i ett vitt hus. Där kan man vara uppe och man kan vara nere.. eller äta mat..
  • Dieselmom

min son på 21 månader fick inte en spis utan ett minikök i julklapp!! Jag funderar även på om jag ska köpa docka och docksäng till honom när han fyller 2! Snacka om att han kommer att bli helbög! *ironisk*

• xxmeyaxx
    AnnchristineJohanson skrev 2008-12-28 11:39:41 följande:
    siamusen....ja då är jag lesbisk för att jag lekte med killgrejer då jag var liten då el? och jag är tillsammans med karl och har barn...hmm skitsnack..Och ingen jag känner har då blivit nå bög pga nå jävla leksaker..Skärpning, helt och hållet inbilning..Kanske önsketänkande ist ...
    Det finns många homosexuella, som har barn.
  • siamusen

Dorian Ertymexx skrev 2008-12-28 11:59:20 följande:

siamusen skrev 2008-12-28 02:06:44 följande:
    Fan... Sant... Undrar om det finns en erotisk youtubeklipp med Ramsey och Oliver och matgaysex tro... ;D
    Säkert pannacotta-sex.
  • Dorian Ertymexx

Dieselmom skrev 2008-12-28 12:00:02 följande:

min son på 21 månader fick inte en spis utan ett minikök i julklapp!! Jag funderar även på om jag ska köpa docka och docksäng till honom när han fyller 2! Snacka om att han kommer att bli helbög! *ironisk*
    Japp... Och det betyder automatiskt att han kommer bli mobbad, ledsen, trasig och få ett tragiskt slut. Fan vad taskigt av dig att göra så mot ditt barn! :P
  • siamusen

Ja, förmodligen,men som vi kommit fram till tidigare så har det ju sina fördelar ocksa.

Han blir nog bra på något annat helt enkelt.
  • Dorian Ertymexx

siamusen skrev 2008-12-28 12:04:25 följande:

Ja, förmodligen,men som vi kommit fram till tidigare så har det ju sina fördelar ocksa. Han blir nog bra på något annat helt enkelt.
    Visst, det är nice att ha ett barn som är bra på mode och som är en strålande inredningsarkitekt och som kan klippa en gratis och har koll på schlager som ingen annan, men du måste ju sluta vara egoistisk och tänka på att få barnbarn också, inte bara barn!!!
  • siamusen

Dorian Ertymexx skrev 2008-12-28 12:17:23 följande:

siamusen skrev 2008-12-28 12:04:25 följande:
    Visst, det är nice att ha ett barn som är bra på mode och som är en strålande inredningsarkitekt och som kan klippa en gratis och har koll på schlager som ingen annan, men du måste ju sluta vara egoistisk och tänka på att få barnbarn också, inte bara barn!!!
    Ja,jag är ju inte egoistisk utan uppoffrar mig för att JAG âlskar mina barn.De får självklart ingen spis att "leka" med utan här är det bara pistoler och bilar som gâller.

Min 3 manaders fick en vattenpistol i julklapp förövrigt. Tyckte det var lite tidigt med svärd när han ändå inte kan stå och fäktas.
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?