• xxmeyaxx

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Sitter och letar lite på olika leksakssidor efter julklappar till min son, som är 1 år.. Han är ju väldigt förtjust i leksaksspisen som finns på dagis och därför har jag och Kenneth pratat lite smått om vi kanske ska köpa en sådan till honom i julklapp.

Och då börjar folk vråla: 
    "Neeeej! Du kan inte köpa en spiiiis till din son! Då blir han ju bög!"
    eller..
    "En spis? Är inte det lite väl tjejigt? Köp honom en blå bil istället.."
    eller så..
    "Ja, men om du nu måste köpa en spis till pojken, köp en svart. Inte en röd! Och köp lite manliga tillbehör med.. Inga förkläden eller sådant.."

Då blir jag ju orolig. Ska jag köpa något sådant här.. eller kommer jag riskera att min son blir bög då. Vet inte om jag skulle klara av en sådan sak. Gråter

Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-08 21:26

Ny tråd, då den här snart går ur..
    www.familjeliv.se/Forum-5-154/m42155444.html
  • Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?
  • Censur
    Meduziz skrev 2008-12-27 00:37:54 följande:
    Svar på #922Hmmm. Men spis behövs ju inte. Det ska bli en framgångsrik truckflata som ska äta ute på gaybarer jämt med sina framgångsrika truckflatevänner.Alt. att dottern (om jag får en sån) blir bästis med en fjolla som älskar att laga mat så lagar dottern allt i hemmet istället med sina verktyg.
    jag är i farozonen redan eftersom mina barns mormors fru säkert komemr smitta av sig på dom!!!  Skrikandes
    How about a nice cup of shut the fuck up!?
  • siamusen

Censur skrev 2008-12-27 00:39:37 följande:

jag är i farozonen redan eftersom mina barns mormors fru säkert komemr smitta av sig på dom!!! 
    Och jag undrar om inte 2 av mina söner ligger i riskzonen för de har franska namn. Franska killar âr vâl lite fjolliga?
  • Censur
    siamusen skrev 2008-12-27 00:42:07 följande:
    Censur skrev 2008-12-27 00:39:37 följande: Och jag undrar om inte 2 av mina söner ligger i riskzonen för de har franska namn. Franska killar âr vâl lite fjolliga?
    ja, lite faktiskt....
    Men de kan vara karlakarlar med.... fast romantiska sådana... då FÅR man vara fjolla även om man är hetero lär dom för guds skull att prata språket flytande så blir de raggarkungar (iofs kanske det gäller oavsett sexuell läggniong.) DAMN!
    Alla mina argument är dömda!
    How about a nice cup of shut the fuck up!?
  • siamusen
    Greger skrev 2008-12-27 00:43:06 följande:
    Nej, men kanske kock!
    Kockar är ju homosexuella.
  • Greger
    siamusen skrev 2008-12-27 00:44:26 följande:
    Kockar är ju homosexuella.
    Ja bara bögjävlar kan laga mat, och vi kvinnor såklart!
  • siamusen
    Greger skrev 2008-12-27 00:50:16 följande:
    Ja bara bögjävlar kan laga mat, och vi kvinnor såklart!
    Exakt!
  • siamusen

Censur skrev 2008-12-27 00:44:11 följande:

ja, lite faktiskt....Men de kan vara karlakarlar med.... fast romantiska sådana... då FÅR man vara fjolla även om man är hetero lär dom för guds skull att prata språket flytande så blir de raggarkungar (iofs kanske det gäller oavsett sexuell läggniong.) DAMN!Alla mina argument är dömda!
    Ja, franska lär de prata vare sig jag vill eller ej. Fjollfjollfjoll...Le Fjoll kanske?
  • Greger
    siamusen skrev 2008-12-27 00:51:19 följande:
    Exakt!
    Börjar han släpa hem BARA killkompisar så borde du sätta stopp för detta snarast, det är ett dåligt beteende som är svårt att av-vänja om det gått tillräckligt långt. Kämpa på så får du förhoppningsvis en svärdotter oc inte en svärSON i framtiden.
  • siamusen
    Greger skrev 2008-12-27 00:55:17 följande:
    Börjar han släpa hem BARA killkompisar så borde du sätta stopp för detta snarast, det är ett dåligt beteende som är svårt att av-vänja om det gått tillräckligt långt. Kämpa på så får du förhoppningsvis en svärdotter oc inte en svärSON i framtiden.
    Ja, det ligger nagot i det du sâger. Men jag fostrar dem väldigt maskulint. De far bara bilar, svârd, pruttkuddar och liknande killsaker att leka med.
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?