• mamma hampus

Mamma födda 85

Skulle vara kul om det fanns några man kunde prata lite med som är lika gammal som en själv

• Svar på tråden Mamma födda 85
  • Zandrina

Zandrina 1Barn 10 månader Göteborg
    Mamma Hampus : Lidköping
    Lizzyzz: Värmland
    pepsen85: Norrköping
    AmadeuzDec08: Skåne
    VildaMathilda: Göteborg
    Netha85: Motala

• gräsfröet

Här är en till 85a :) Son född juli 2008. Stora 1års dagen snart här, jisses va tiden gått fort! Bor i utanför Uddevalla.

• gräsfröet

gräsfröet: uddevalla

• Marma

lägger in mig oxå då

Småläningsmamman: Nybro

• Netha85
    Lizzyzz skrev 2009-07-06 20:35:43 följande:
    eller.... så blir de som för mig att man missar p pillret 2 dagar (hade ätit konstant i 3 år) och poff va man gravid... då hinner man inte prata så mycket om hurvida man vill eller inte men tycker lika mycket om min dotter som föddes då iaf
    så kan man göra med.. :P men misstänker att det tog 1 år för mig att bli gravid för jag har haft 2 mf.. ett -03 och ett -07..
  • Netha85
    liebespuppe skrev 2009-07-06 20:39:42 följande:
    Hallå ja!Här är en till 85:a, snart blir man 24! Denna månaden som gäller.Jag fick en son den 22e mars, han är 3 månader nu.Bor i Helsingborg.Hur har er helg varit?
    Välkommen hit och grattis till lille gossen!
  • Marma

en undran bara, hur mycket sitter ni framför fl/datorn i rent nöje o vad känns som mycket för er?
    Gubben o jag hade litet bråk om det igår att han tycker jag sittre för mycket framför fl...kanske sitter 2-3timmar varannan dag eller nåt. mindre när han inte e hemma (varför vet jag inte :P )

• Netha85
    SmåläningsMamman skrev 2009-07-06 21:25:16 följande:
    en undran bara, hur mycket sitter ni framför fl/datorn i rent nöje o vad känns som mycket för er?Gubben o jag hade litet bråk om det igår att han tycker jag sittre för mycket framför fl...kanske sitter 2-3timmar varannan dag eller nåt. mindre när han inte e hemma (varför vet jag inte :P )
    Oj, typ så fort jag har datorn igång.. Säkert 5 tim om dagen blir det väl totalt, framför allt de dagar jag jobbar.. De dagar jag är ledig blir det givetvis mindre.
  • Marma
    Netha85 skrev 2009-07-06 21:26:46 följande:
    Oj, typ så fort jag har datorn igång.. Säkert 5 tim om dagen blir det väl totalt, framför allt de dagar jag jobbar.. De dagar jag är ledig blir det givetvis mindre.
    men sitter du då 5timmar bara o slösurfar alltså?
  • Netha85
    SmåläningsMamman skrev 2009-07-06 21:30:08 följande:
    men sitter du då 5timmar bara o slösurfar alltså?
    ungefär.. ibland lämnar jag datorn, men flsidan är uppe o jag kollar lite då o då..
    så är det iaf när jag jobbar. När jag är ledig kanske jag kollar 10 minuter på morgonen o sen 1 timme på kvällen eller något sånt..
Svar på tråden Mamma födda 85