Mamma födda 85
Skulle vara kul om det fanns några man kunde prata lite med som är lika gammal som en själv
Skulle vara kul om det fanns några man kunde prata lite med som är lika gammal som en själv
Zandrina 1Barn 10 månader Göteborg
Mamma Hampus : Lidköping
Lizzyzz: Värmland
pepsen85: Norrköping
AmadeuzDec08: Skåne/Kristianstad
VildaMathilda: Göteborg
Netha85: Motala
Småläningsmamman: Nybro
liebespuppe: Helsingborg
Virre85: Göteborg
trebarsmamma: Eskilstuna /4 barn
Turboplingen: Oxelösund nu men i augusti Nynäshamn
Godmorgon!
Nu har jag och min son på 3 månader rymt hemifrån!
Vi renoverar vårt innertak i vardagsrummet och målarfärgen STINKER!!
Så vi bor temporärt hos min pappa :) Men det är trevligt det med! Min sambo vägrar dock lämna lägenheten då hans säng och dator är kvar där.. haha.. stackars karl.
haha!
Ja men datorer är viktiga! Vet inte hur ja ska klara mig kommande vecka.. blir utan både barnen och datorn!
*hua*
De är ju skönt va barnledig.. men efter några dar saknar ja ju dom såååå mycket..
Sen blir de inte bättre av att veta att deras pappas flickvän e helt pantad i skallen heller....
men ska bli skönt med lite semester.. så ja kommerva borta typ en vecka från i morrn..
du surfa på mobilen
jaha, vad händer hos er då? här , regnar o regnar o regnar lite till typ hela tiden... ska bli skönt att åka till sthlm en vecka där det typ aldrig regnar regnfrittområde på morfars land typ
Lizzyzz: Det kommer gå bra.. Hoppas barnens pappa säger ifrån när flickvännen försöker godkänna något som du o han aldrig skulle godkänna.. Men det tror jag så länge du o han är överrens om hur era barn ska uppfostras...
Smålänningsmamman: Får hoppas på att du får bra väder då.. Men komihåg att det kan regna i sthlm med, men av någon anledning så är det ändå väldigt sällan som det gör de.. *hmm*
---
Annars är det väl rätt ok här nere, har vart hemma hos en kompis o kollat över lite bilder som vi ska göra ett plakat av då vi har en kompis som fyller 30 i höst..
massa roliga fyllebilder osv.. :P
Nope inte i norrtälje där vi ska vara, vet inte typ 11 mil norr om sthlm kankse (?) där e det nästan alltid sol även fast det spöregnar där farsan bor typ 5mil ifrån så vi ska bada hela nästa vecka oavseet vad...inbillar mig stark att det inte ska regna
Netha85: fan vad roligt hoppas det blir bra nu oxå
Netha85 - Det är inte uppfostran som e probelmet.. det är att hon inte vill ha våra barn där.. för de blir så "jobbigt" för henne då...
Här regnar det också som bara den...