• mamma hampus

Mamma födda 85

Skulle vara kul om det fanns några man kunde prata lite med som är lika gammal som en själv

• Svar på tråden Mamma födda 85
  • Marma
    Netha85 skrev 2009-07-08 15:15:06 följande:
    Ja, norrtälje är ju en sån där håla som alltid klarar sig nästan.. fattar inte vad vädret ser just där men något bra måste det ju vara eftersom det är så snällt mot dem som bor där.. det hoppas vi på med, var nere på stan o beställde ut korten, ska hämta dem nästa fre.. *längta*Beställde även ut mina magbilder så jag kan börja med mitt album där jag har magbilder o ulkort osv.. Kommer nog hamna förlossningskort där i med tror jag..
    shit vad du e duktig på sånt...har typ bara ul-bilder inramade. blev inte många bilder på första fl o inte andra heller för då glömde jag kameran..:P
  • Marma
    Lizzyzz skrev 2009-07-08 15:14:43 följande:
    Netha85 - Det är inte uppfostran som e probelmet.. det är att hon inte vill ha våra barn där.. för de blir så "jobbigt" för henne då...
    Här regnar det också som bara den...
    o varför bli ihop med en kille som har barn då liskom..:-P vissa människor e knäppa.
  • Netha85
    Lizzyzz skrev 2009-07-08 15:14:43 följande:
    Netha85 - Det är inte uppfostran som e probelmet.. det är att hon inte vill ha våra barn där.. för de blir så "jobbigt" för henne då... Här regnar det också som bara den...
    Hon får skylla sig själv när hon blir tillsammans med en karl som har barn och som vill ta hand om sina barn..
  • Netha85
    SmåläningsMamman skrev 2009-07-08 15:16:50 följande:
    shit vad du e duktig på sånt...har typ bara ul-bilder inramade. blev inte många bilder på första fl o inte andra heller för då glömde jag kameran..:P
    Vi har tagit kort varje vecka sen v 11.. Eller 1 v tror jag vi missat men skit samma..
    Jag tycker det är kul att ha något att göra, skriver som en liten berättelse med osv.. Men det är nog bara för att jag har tiden att göra det då jag jobbar 4 dgr och sen är ledig 4 dgr.. Måste ju ha något att göra på min ledighet ju.. :P Jag hoppas på att sambon kommer vara tillräckligt klar i huvudet på förlossningen att kunna ta kort.. Men vi kommer göra så att när vi tagit våra veckokort så lägger vi tillbaka kameran i BBväskan så den alltid ligger där.. :P Men den måste ju införskaffas först o sen packas.. Men ska ner till Ullared den 29de, blir nog en väska därifrån tror jag.
  • Marma

o vill oxå till ullared. alla åker dit förutom jag.. vi har plnerat i 4år typ men aldrig blivit nåt :P

En knäpp grej maken gjorde var att ta bild på moderkakan när den kom ut. fattade inte riktigt varför men han påstår att jag ville det :P

• Netha85
    SmåläningsMamman skrev 2009-07-08 15:27:01 följande:
    o vill oxå till ullared. alla åker dit förutom jag.. vi har plnerat i 4år typ men aldrig blivit nåt :PEn knäpp grej maken gjorde var att ta bild på moderkakan när den kom ut. fattade inte riktigt varför men han påstår att jag ville det :P
    men det är väl bara att åka? Du har väl inte så långt dit va?
    Men det är de många som gör.. Fick se en senast idag så.. :P
  • Marma
    Netha85 skrev 2009-07-08 15:39:12 följande:
    men det är väl bara att åka? Du har väl inte så långt dit va?Men det är de många som gör.. Fick se en senast idag så.. :P
    jo men vi vill åka själv utan barnen o på nåt konstigt sätt har det alltid blivit nånting varje gång vi planerar åka dit..:P Har liskom bara mormor som kan passa o hon jobbar oxå. Känns oxå som det bara e o åka men tydligen inte för oss
  • Lizzyzz
    Netha85 skrev 2009-07-08 15:19:16 följande:
    Hon får skylla sig själv när hon blir tillsammans med en karl som har barn och som vill ta hand om sina barn..
    SmåläningsMamman skrev 2009-07-08 15:18:01 följande:
    o varför bli ihop med en kille som har barn då liskom..:-P vissa människor e knäppa.
    Asså.. hon har 2 egna barn med.. men tror inte det är så stabilt mellan mitt ex å henne just nu.. för hon gnällde inte förut (sen har dom bara vart ihop typ 1 år nu och de flytta ihop efter typ 2 veckor de vart tillsammans) Så allt kanske gick för fort för henne eller nått. Återstår att se..

Vet iaf att så länge mitt Ex är hemma hos dom så har barnen de okej, sen ska dom till sin gammelfarmor och mormor när mitt ex ska jobba igen (måndag - torsdag)
    Så de blir nog bra

Jag vill också till ullared, aldrig varit där
    Sandra 02, Lucas 03, Tor & Caroline 05, BF 091109
  • Marma

ok, hon avundsjuk för han tar hand om sina barn men hennes ex kankse inte gör det :P

• Lizzyzz
    SmåläningsMamman skrev 2009-07-08 15:51:20 följande:
    ok, hon avundsjuk för han tar hand om sina barn men hennes ex kankse inte gör det :P
    hehe hon har delad vårdnad med hennes äldsta son, så hon har han bara varannan vecka.. men pappan till hennes 1½åring tror ja inte bryr sig ett skit därimot

inte mitt bekymmer iaf hehe

Luktar kyckling i hela huset! ska bli gott med mat om ett tag
    Sandra 02, Lucas 03, Tor & Caroline 05, BF 091109
Svar på tråden Mamma födda 85