• mamma hampus

Mamma födda 85

Skulle vara kul om det fanns några man kunde prata lite med som är lika gammal som en själv

• Svar på tråden Mamma födda 85
  • JohannaOMikael
    mamma hampus skrev 2009-07-04 19:53:24 följande:
    Välkomen hit JohannaOMikael
    thnx :)
    ♥ Heidis mamma ♥ 4 Nov- 2008
  • VildaMathilda

mamma hampus skrev 2009-07-04 12:12:39 följande:

Hej på er Trevlig att det kommer allt fler och fler och det är bara kul slippa skriva till sig själv...Ni som har precis hittat hit,hur många barn har ni?Ngn av ensamstående?Ha det bra i värmen
    Hej hej ...

Jag har en dotter som är 5.5 år .. Har varit ensam med henne sen jag va i 8 månaden .. Men nu lever jag i ett förhållande med en kille som jag älskar och vi väntar vårat första gemensa bebis 9 oktober
  • mamma hampus

VildaMatilda: Vad mysigt att hitta en kille som man kan dela sina drömmar med..jag har varit ensam med Hampus sedan han var 7 månader gammal men för 2 år sedan hittade jag en kille och jag trodde att jag hade hittat rätt men jag hade fel så nu är jag ensam igen men jag skall se om man kan hitta någon som man kan dela drömmar och framtiden med..Vill gärna ge Hampus ett syskon också men dess värre får det vänta ett tag till

• Amadeuz Dec08

Jag är 85.a... {#lang_emotions_smile}

JAg fick en son i december förra året...
    KOmmer från Skåne...

• Lizzyzz

Amadeuz Dec08 skrev 2009-07-05 19:09:26 följande:

Jag är 85.a... JAg fick en son i december förra året...KOmmer från Skåne...
    Välkommen hit!
  • Amadeuz Dec08

Tack tack....

Så vart bor alla som är här inne?

Ni vet det är ganska tradigt att gå hemma och inte ha några vänner som är mammalediga samtidigt...

• Lizzyzz

Amadeuz Dec08 skrev 2009-07-05 22:10:05 följande:

Tack tack....Så vart bor alla som är här inne?Ni vet det är ganska tradigt att gå hemma och inte ha några vänner som är mammalediga samtidigt...
    haha jo verkligen.. bor i Värmland jag.. känner inte en kotte i närheten då jag nyligen flytatt hit.. (känner bara min sambos familj å min sambos kill kompisar)
  • VildaMathilda

mamma hampus: Jo jag vet hur det är... Jag har haft ett förhållande när min dotter va 10 månader tills 2,5 år fram .. men det fungerade inte.. Sen har man ju dejtat och så ... Men nu har jag varit tillsammans med denna killen 8 månader.. Beisen är inte planerad men mera en välkommen.. Och vi har känt varandra i 6 år så jag vet vem han är .. Å jag trodde aldrig jag skulle hitta mig kärleken .. Men det gör man ..

Lycka till i letandet din prins han kommer..

Svar på tråden Mamma födda 85