Mamma födda 85
Skulle vara kul om det fanns några man kunde prata lite med som är lika gammal som en själv
Skulle vara kul om det fanns några man kunde prata lite med som är lika gammal som en själv
Kan bara säga att här vet vi inte var jul å nyår tog vägen känns som att 1,-2veckor bara försvann fattar nada
Idag e det fredag då,skönt att vara hemma hela dan samt hela helgen skall jag och sonen bara mysa idag e det tvättstugan till kl 18 känns rätt bra sova i nytvättade lakan underbart..
Sedan i morgon blir det att åka till tippen med lite saker från förrådet sedan får vi se vad som händer
vad skall ni göra`?
Nu är det återigen måndag. Helgen gick fort. Vi plockade undan julen här hemma, så nu är det vanliga gardiner uppe. Dock julgardinerna kvar i vardagsrummet, men det ska fixas, så fort panelvagnarna kommer hem. Blev en del affärstittande också i helgen, IKEA och lite sånt. Nytt porslin och glas blev det på IKEA, märkte nämligen på nyårsafton att vi har inte ett enda vinglas som man kan ha vi mer festliga tillfällen, som nyår. Men nyåret funkade bra, trots vanliga glas
Idag är det mysdag med barnen, dotter börjar på dagis imorn efter jullovet. Så idag blir det film, pyssel och mys helt enkelt.
Hopaps att ni alla har haft en bra helg.
Här flyter allt på men man har att göra hehe
HEj hur mår alla
hej hej alla
Hoppas att eran helg har varit bra?
kram
Dax att plocka ner julen här också och sy klart ett par nya gardiner till lillens rum. I fredags var jag helt slut efter en vaknatt med bebisen så jag satt på biblioteket och pluggade hela dan igår för att ta igen det.
Ok kul med nya gardiner,trist att det blev så att du var helt slut i fredags hoppas att det löser sig med att du fick sova något i helgen.
Vad pluggar du??
Sj så har sonen lekt med sina kompisar och sedan nu i veckan så har jag blivet tillsammans med en kille så han har varit här och sovit över och idag kommer mina föräldrar på besök.Så nu storstädar vi här och Hampus leker med en kompis och då passar man på lite..
Sonen skulle varit hos sin pappa i helgen men det blev inte så denna gång
Denna helg eller i alla fall denna söndag suger