• mamma hampus

Mamma födda 85

Skulle vara kul om det fanns några man kunde prata lite med som är lika gammal som en själv

• Svar på tråden Mamma födda 85
  • Tärning6

FAmiljen L haha ja vem vet, skulle bli svårt att toppa en sån julklapp hehe..
    Låter ju supermys här spelar vi sänka skep mot varandra via nätverket hehe

• Familjen L

Oj vad mina barn växer. Det kommer bli långa barn, inget som dom har efter mig var på 10 månaders och 4-års kontroll idag med mina barn. Långa och relativt smala. Dotter: 107cm och 17,2kg och sonen: 76,5cm och 9635g. Båda kommer växa om mig och det rätt fort kan jag tänka mig, är själv bara 160cm.

Snart jul. Har ni fixat allt inför jul? Hur ska ni fira julen?

• Tärning6
    Familjen L skrev 2011-12-20 12:55:56 följande:
    Oj vad mina barn växer. Det kommer bli långa barn, inget som dom har efter mig var på 10 månaders och 4-års kontroll idag med mina barn. Långa och relativt smala. Dotter: 107cm och 17,2kg och sonen: 76,5cm och 9635g. Båda kommer växa om mig och det rätt fort kan jag tänka mig, är själv bara 160cm.

Snart jul. Har ni fixat allt inför jul? Hur ska ni fira julen?
    Ja jag e heller inte lång min son som är ca 2½år är ca 92cm lång väger runt 15kg tror jag..

Är sj ca 1,66lång..

Vi ska fira jul hos mina föreldrar ska bli supermys om nu inte bebis väljer att titta ut här vilken dag som helst före de känns så då blir det att fira jul på bb..
    Har egentligen bf 18 januari men tror den tänker titta ut tidigare, hade jätte ont i magen kunde typ bara sitta men nu efter att jag vilat så har det avtagit vet ej om de e nån form av förvärkar eller vad de e ont som fasiken gör de i alla fall å bebis sjunker mer och mer för var dag som går
  • Bohman

Hej...
    jul...usch ja....orkar inte ens tänka på det.
    Har alldeles för mycket att göra.
    Jag ska göra köttbullar, godis, städa, köpa julklappar (ja jag vet, jag är inte klar...gaaah), hjälpa mormor o städa, JOBBA...handla mat, hjälpa syrran, försöka hinna gosa med barnen!!! <3
    och dessutom har jag en beställning på 18 cupcakes tills i morgon....
    Ska bli spännande o se om jag hinner få en hjärtinfarkt innan jul också

Men på julafton ska vi vara HEMMA!
    Ska avsluta fredagen (förhoppningsvis) med GLÖGG och lite julgodis, bara sitta o slappa under min underbara filt jag fick från jobbet i julklapp och ha maken tätt intill...
    Barnen ska få klämma lite på julklapparna och bara njuta..
    Och sedan på själva julafton ska jag upp och göra gröt och julskinka, sedan är det dags att börja med julmaten.
    Min mamma och hennes gubbe kommer och firar jul med oss.
    Mat, mys och bus. Sedan kommer juh tomten
    Sedan blir det nog en hel del pysslande och byggandes o lekandes med barnens julklappar.
    Juldagen ska vi till mina svärföräldrar och äta julmat, sedan kommer min pappa och hans fru och min farmor o farfar och "låtsasmormor" o firar jul med oss...
    Dags o börja med mat igen, blir dock ingen julmat, blir kyckling tror jag.....hoppas jag......hehe...
    har inte bestämt mig än.
    Sedan jobbar jag annandagen ;-P

Så ser våran jul ut

♥(¯`°?.¸ ♥ www.mammabohman.blogg.se ♥¸.?°´¯)♥
  • Bohman
    Tärning6 skrev 2011-12-25 22:53:22 följande:
    Nu e min lillprins här
    GRATTIS!!!!
    Gick allting bra?´Vad heter han?
    När hände det??
    ÅÅÅ är så nyfiken
    ♥(¯`°?.¸ ♥ www.mammabohman.blogg.se ♥¸.?°´¯)♥
  • Familjen L

Stort grattis Tärning6. Hoppas att ni alla mår bra. Gick förlossningen bra? Vad ska den lille pojken heta?

Har ni andra haft en trevlig jul? Det har jag haft, vi firade julen i Hede. Härliga Härjedalen. Runt -10, strålande sol och 30-40 cm snö. Riktigt toppen. Hade vi fiat i uppsala skulle jag nog ha deppat lite... där var det snarare +10 och regn... jag vill ha snö på julen

Svar på tråden Mamma födda 85