• mamma hampus

Mamma födda 85

Skulle vara kul om det fanns några man kunde prata lite med som är lika gammal som en själv

• Svar på tråden Mamma födda 85
  • Tärning6
    Bohman skrev 2012-01-15 17:19:41 följande:
    Varför?
    Har alldeles för mycke tankar å skit som snurrar så blir deppig å så har varit de ett tag....

Föresten bohman skulle kommentera ett inlägg i din blogg i dag men de gick inte
  • Boost

Hej på er! Hoppar in här om det är ok :) Kul att prata med fler i samma ålder! Jag har två barn. En flicka som fyller 6 år om två veckor. Sedan en pojke som blev 4 år innan jul. Är ni fler här som har barn i liknande ålder?

• Lavish
    mamma hampus skrev 2012-01-15 11:14:44 följande:
    Ok kul med nya gardiner,trist att det blev så att du var helt slut i fredags hoppas att det löser sig med att du fick sova något i helgen.

Vad pluggar du??

Sj så har sonen lekt med sina kompisar och sedan nu i veckan så har jag blivet tillsammans med en kille så han har varit här och sovit över och idag kommer mina föräldrar på besök.Så nu storstädar vi här och Hampus leker med en kompis och då passar man på lite..

Sonen skulle varit hos sin pappa i helgen men det blev inte så denna gång
    Kul med ny kille! Jag pluggar medeltidshistoria. Men inte den här terminen, vårterminen ska jag vara mammaledig, min kille är 9 månader.

Det är lite dåligt med att sova här, vi funderar på att han ska få flytta till sitt eget rum snart.
  • Familjen L

Boost: välkommen hit
    Mina barn är 4år och den minsta 11månader. Dotter blev 4 den 18e december och sonen blir 1 den 21a februari

• Boost

Tack Glad
    Åh då fyller våra 4 åringar år på samma dag :)

Har det gått bra första året med två barn?

• Familjen L

Nämen vad skoj

Jo det har gått riktigt bra detta första år som tvåbarnsmamma. Dotter hjälper till med lillebror så gott hon kan. Matar, då han äter betydligt mycket bättre om storasyster matar än att jag gör det funkar bra mellan dom, men visst kan det bli lite för mycket kramar ibland...
    Grattis till din 6åring (snart)

• Boost

Vad gulligt!! Tur att det är mycket syskonkärlek :)
    Kan tänka mig att det är extra spännande nu för storasyster när lillebror utvecklas till en pojke och inte bara en liten bebis som ligger still och ser söt ut :) Full rulle!
    Tycker det är så sött men små syskon, man kan verkligen se den kärlek som finns mellan dem!

Mina är ju ganska så nära i ålder, så var full fart i början. Men nu börjar de ju bli ganska så stora och leker hur fint, oftast, tillsammans :) Syskon är verkligen något speciellt!!

Svar på tråden Mamma födda 85