Mamma födda 85
Skulle vara kul om det fanns några man kunde prata lite med som är lika gammal som en själv
Skulle vara kul om det fanns några man kunde prata lite med som är lika gammal som en själv
Hej på er! Hoppar in här om det är ok :) Kul att prata med fler i samma ålder! Jag har två barn. En flicka som fyller 6 år om två veckor. Sedan en pojke som blev 4 år innan jul. Är ni fler här som har barn i liknande ålder?
Boost: välkommen hit
Mina barn är 4år och den minsta 11månader. Dotter blev 4 den 18e december och sonen blir 1 den 21a februari
Tack
Åh då fyller våra 4 åringar år på samma dag :)
Har det gått bra första året med två barn?
Nämen vad skoj
Jo det har gått riktigt bra detta första år som tvåbarnsmamma. Dotter hjälper till med lillebror så gott hon kan. Matar, då han äter betydligt mycket bättre om storasyster matar än att jag gör det funkar bra mellan dom, men visst kan det bli lite för mycket kramar ibland...
Grattis till din 6åring (snart)
Vad gulligt!! Tur att det är mycket syskonkärlek :)
Kan tänka mig att det är extra spännande nu för storasyster när lillebror utvecklas till en pojke och inte bara en liten bebis som ligger still och ser söt ut :) Full rulle!
Tycker det är så sött men små syskon, man kan verkligen se den kärlek som finns mellan dem!
Mina är ju ganska så nära i ålder, så var full fart i början. Men nu börjar de ju bli ganska så stora och leker hur fint, oftast, tillsammans :) Syskon är verkligen något speciellt!!
Hej! Är född 85,har två killar födda 08 och 2010
Nä jag har märkt det. Vet inte varför det blivit så...
Får kontakta blogg.se ang. Detta.