Mamma födda 85
Skulle vara kul om det fanns några man kunde prata lite med som är lika gammal som en själv
Skulle vara kul om det fanns några man kunde prata lite med som är lika gammal som en själv
Fixat i barnkamaren så nu står vaggan på plats och är bädad å klar plus att det vart några tavlor upphängda ska hänga upp fler tavlor i dag sedan blir det att fota lite så då får ni se hur det blev
Har som mensvärk nu från å till å har haft det ett tag i typ 40-60min i bland varar dem ca 1,min å i bland ca 20-30sec
Tärning6: åå, kanske bebis på G nu. När har du bf?
Kommit bebis än?????
Nej ingen bebis än men vi får se.. Den kommer väl på julafton eller nått det tror min mor i alla fall hehe
Hehe, jag håller tummarna att Svennings kommer på julafton!
Svennings????? Bebisen ska det stå...
Konstiga självstavning på mobilen.
hihi jag tycker bebis kan komma nu e så fruktansvärt less på att vara gravid just nu med alla komplikationer
Tärning6, hihi det kanske blir en liten jultomte som kommer till er då, som din mamma tror
Idag har det varit full fart här hemma, dotter fyllde 4år och vad med presenter, oj oj. Nu är iaf jullovet räddat. Nu kan vi pyssla med papper och glitterlim, göra halsband, spela spel, titta på film fina och bra presenter. Men nu är jag trött. Barnen sover och jag och min man spelar wordfude mot varandra. Kul kväll, haha jodå men vi båda är trötta, då funkar detta sätt att umgås på. Hoppas ni haft en trevlig helg