• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • yohanna
    Piaf: ska faktiskt försöka sluta imon.
    ja, det tror jag med.
  • Piaf

Yohanna:

Jaaaaa, du klarar det!!!!

• Piaf

Så...

Nu säger jag "hej då" till alla godingar för nu drar vi till skogen...

Ha en skön helg och ta det så lugnt och älska varandra och era nära och kära och GLÖM INTE att tala om det i tid och otid, det kan man aldrig berätta för många ggr. Älskar när min Ludvig säger -Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, mamma jag vet, men kan jag få göra det här nu med lite uppgivenhet i rösten...DÅ vet jag att jag har nått fram . Sen börjar det om dagen efter igen....

Puss på kinden

• yohanna
    Piaf: ha det så bra och mys ordentligt!
    själv håller jag på med mitt projektarbets första sexscen. käns mysko att lärarna ska läsa detta sen. hehe.
  • Björkeli

Grattis Gislöv till 5500!!

• Björkeli

Gokvällen!

Hmm... har precis som Junija o de flesta föräldrar till 18mån haft mkt besvär med Madickens kväll o nattsömn...

Så idag infördes lite nya rutiner, som fungerade skit bra! Madicken somnade! Tills nu!!
    Nu kommer hon för femtioelfte gången att vara uppe med oss tills vi lägger oss...
    Börjar bli jobbigt att inte få någon egen tid med sambon.

*gnällfia*

>--- ---

• Junija

Björkeli: Jag har haft svårt att hålla fokus på något en längre tid de senaste veckorna. Det har varit jättejobbigt Känns som att jag skulle behöva minst en veckas sömn - oavbrutet!

• Björkeli

Junija: Precis! Sömnen kommer aldrig ikapp!! KOncentrationen lider av det...

Just nu skulle jag kunna ge min vänstra arm för en lugn kväll o natt, utan 2 små söta töser som jagar runt här hemma!

Sover Junia fortfarande inne hos er?

• Tant Raffa

Tjena brudar, Malmoe calling!

Om man inte skriver i tråden så ofta händer det en massa saker mellan gångerna. Jag har börjat jobba. Jakobs pappa är föräldraledig. Vi har köpt hus. Vi håller på att sälja lägenheten. Det händer en hel del saker med andra ord rent fysiskt. Då kan ni ju tänka er vad som händer uppe i knoppen samtidigt! Lite trötta är vi allt här hemma...

Jakob har lärt sig att gå. För en månad sen. Idag springer han, klättrar upp i soffor och trillar ner över kanten, klättrar upp på borden, och trillar ner igen, och jag tycker allt att han är mer blå än vackert småbarnsnaturellt hudfärgad.

Nästa söndag åker jag iväg och blir borta nästan en hel vecka, ska på tjänsteresa till Island, kan bli jättekul eller bara jättemycket jobb och längtahemtillfamiljen. Som min gamle mattelärare sa på gymnasiet, när vi undrade vad som kom upp på proven: "det vet man inte förrän efteråt". Han var smart han. Tyckte han i allafall.

God jul på er brudar om vi inte syns igen förrän till nyår!

• Junija

Björkeli: Japp, hon sover fortfarande med oss. Det är mitt fel Jag vill ha henne nära

Tant Raffa: Det var inte dåligt Va kul med hus! Har du någon bild, eller vill du vara privat med det?
    Det händer en hel del för er. Och bara spännande saker må jag säga.

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D