• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Piaf

Då ska man ändå tänka på att jag är noga med att de INTE ska lyssna på sånt på nyheterna. Kanske att man skulle anstränga sig liiiiiite mer

Det är så svårt det här... Hur mycket ska man prata med dom om och hur mycket ska de vara delaktiga i och....ja....

Ok, nu SKA vi bada. Hela badrummet håller på att bubbla över av allt skum

• yohanna
    Piaf: jag vill med bada!! önskar jag hade ett badkar, vi har bara en ångbastu/duschkabin i glas. himla stilig men inte som ett badkar. kan inte fatta att mamma rev badkaret med lejontassar som stod här innan..
  • Gisse the one and only

Piaf

En mycket god idé. Jag tar sonen och kryper ner i badet, sen hoppas jag att vi kan sova middag ihop Tjabba.

• Piaf

Yohanna:
    nej det fattar jag inte hur hon kunde göra

här har du en som INTE klarar sig utan badkar. Bokstavligt, jag blir snart ett nervvrak helt enkelt!!

Hade aldrig kunnat sluta röka, exempelvis, om jag inte hade mitt bad att samla mina energier i

Nu ska jag städa köket

• yohanna

Piaf: jag e oxå en badkarsmänniska. vid mensvärk, vid stress, alltid. när vi bodde i huset badade jag flera gånger i veckan. jag älskar det.

• yohanna

Piaf: en gemensam nämnare. kanske skulle jag lägga ner rökandet så hade vi två?

• Piaf

Yohanna:
    Aha, du gick tillbaka .

Bara påt igen

Du klarar det

• Piaf

Yohanna:
    Jag kan säga det att jag tänker i stort sett ALDRIG på cigaretter redan nu. Så har det varit de senaste dagarna och det är ju himla bra

Bara man överlever den där första värsta tiden så är man på det sen...

• Piaf

Yohanna:

finns säkert fler om vi skulle söka gemensamma nämnare alltså...

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D