• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Gisse the one and only

fru b

Jag läste precis att man kan känna sig trött och att man blir blodfattig om man har myom, (modell större) och det kan ju stämma på mig. Kanske jag kan orka mer efteråt.

Du kan läsa denna artikeln om du har lust.

www.aftonbladet.se/nyheter/0005/16/warnersson.html

Ska tillägga att mitt myom för tillfället är, som en grapefrukt, 10 cm i diameter och det växer.

• fru bengtsson

Gislöv: Tack för länken, har läst den nu.
    Låter ju onekligen som att det är ett nödvändigt ont med operation, om det är så stort nu och dessutom växer! Hoppas du får göra bort det relativt fort nu då, så du slipper gå och vänta. Eller ser du det tvärt om, att du har tid på dig att vänja dig vid tanken om det tar ett tag innan det blir av?

• Gisse the one and only

fru b

Jag är uppsatt på väntelista och det dröjer några månader. Men jag tror det är lika bra de tar den snabbt, så jag inte hinner tänka

Kanske jag får ett helt nytt liv, jag har varit jävligt trött det senate året och jag fattar inte varför, kanske det är detta.

Men det ska nog gå bra, det är bara det att när man inte "kan" få barn längre om man "vill", då känner man sig gammal.

• fru bengtsson

Det låter väl som att det kan vara en ganska trolig orsak och då kommer du ju förhoppningsvis att märka skillnad!
    Hade du haft lust att ha fler barn annars? Privat fråga, jag vet, och du behöver självklart inte svara om du inte vill!

Hur mår Neo nu förresten? Har Norrlandsluften jag skickade börjat ge effekt på honom än?

• Gisse the one and only

fru b

Norrlandsluften var superbra!! Och imorgon ska han få Hästveda luft. Han har ingen feber och han fick penicillin igår hos doktorn och idag har han pratat så att jag ville sälja honom på loppis Så det går absolut framåt!

Jo jag var sugen på ett syskon till Neo, eftersom hans närmaste brorsa är 11,5 år. Men sen bestämde vi att eftersom jag är så trött och har jaft så mycket värk och har myomet osv, så la vi ner det. Men vi var så nära, så att jag drog ut spiralen, hämtade hem mammakläderna från min vännina (hon hade lånat) osv.

Du får så gärna fråga, dig har jag inga hemlisar för

• fru bengtsson

Vet du, jag blev lite tårögd och ledsen för din skull nu! Vet inte riktigt vad jag ska säga, mer än att jag beklagar och kramar om dig hårt!

• Gisse the one and only

fru b

Kramar tillbaka, och tack för att du ville lyssna lite på Gisse. Vi ses imorgon kanske, ska till stugan. Godnatt och bamsekram!!!!!!

• Tintomara

Gislöv: Det låter inte roligt att ha ont och blöda så mycket som du gör med ditt myom Kan ändå förstå att det inte är så roligt att tvingas ta bort hela livmodern, just det att inte kunna välja om man ska eller inte ska ha fler barn... Jättejobbigt, men jag hoppas att du kommer att må bättre efter din operation och som du själv skrev, du får bli världens bästa mormor/farmor istället Jag tycker det låter som en bra plan!

• yohanna
    godmorgon mina vänner!
    hur mår ni och vad ska ni göra den underbart regningar fredag?
Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D