• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Piaf

Frans mamma:
    Hej svej!
    Kändes märkligt att kalla Petra för hennes nick, men det är nog sjutton ännu märkligare att inte kalla dig vid namn

Detv ar så lite så

• calcioaddict

Är det släktträff i tråden?!

• Piaf

calcio:
    Tillåt mig precentera min syrra.....

Apropå... nej förresten, jag skriver privat...

• Frans mamma

Ja, visst känns det lusigt att kalla dig för "piaf" och den där bilden du har, vem är det? Jag får hela tiden för mig att det är en bror istället för en syster som döljer sig bakom ditt nick

• Frans mamma

Är nog lite ovan vid det här sättet att umgås, fungerar den här tråden som en chat liksom?

• Piaf

Bilden där:
    Che guevara, är det..

Fast den ska bort, för det är så många som har kommit med ifrågasättningar kring den..

• Piaf

Nja:
    Just den här tråden har ju blivit lite så, för att vi alla är här av en anledning liksom... Inte många nya som poppar upp här, utan vi är samma människor hela tiden

Men de andra trådarna är väl mer som ett forum...

• Petunia

Hallo girls!

Tittar in en snabbis Ganska mycket att göra.

Piaf: Du kan visst nosa dig till en dator

Hej Hej Frans mamma! trevligt att råkas

HEJ PÅ ER ALLIHOPA FÖRESTEN

Bjuder alla på fika och pepparkakor så att ni håller er snälla

• Madge

Wiiieee! Nu har jag anmält adressändring! Från den 1/1 kommer vi att ha ny adress! Rolig jul vi kommer få

• Björkeli

Hejsan Godingar!

Men vad skådar mitt öga!?! Så kul, Välkommen Frans mamma!! Hoppas du kommer trivas här på FL och oss!

Idag har det varit ännu en hetiskt dag. Ja, varför skulle den cirkusen vända...
    Morgonen började med lite osämja mellan mig o Elvira, stress till jobbet, jobbade, stressade vidare till BVC. Båda töserna fick spruta o Elvira kunde skriva sitt namn helt själv!! *stolt*

Mindre roligt var hennes längd o vikt... 128cm o 26kg. Hon slutar inte o växa på längden! Vikt kurvan har dalat, men hon har i alla fall gått upp i vikt sedan sist.

Sen vart det vidare för mig till tandläkaren! Första gången på 5½år... *skäms*
    Men det var toppen, lite tandsten bara. Så nu känns tänderna skit goa!

Men jag har skrattat mig fördärvad på jobbet idag! Har en ny SSK som tidigare arbetat extra hos oss undersköterskor. O han är typen som alltid har liiiite otur med allt! Skrattat som fasiken!

Nu ska jag laga mat! Stor kram på er!!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D