• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • marsbarn06

Precis...:) nu ligger det på nätet:) Kanske ska skriva ut namn och så hrm..hornen växer och svansen är riktigt snärtig vid det här laget...

• marsbarn06

Huset ...ligger visst ett bud på 1,4..vi ska kika på söndag..vi och en himla massa fler..suck!

• Piaf

mars:
    nej det är inte hon. Istället så hoppas jag att hon är så mycket chef som man önskar, vilket vi snart får se prov på

• Piaf

mars:
    Fan, har det börjat stiga

Men man vet aldrig, folk kan ju hoppa av

• marsbarn06

mara var rätt fyndigt för det är ju för den drabbade en riktig mara, att det ligger på nätet menar jag

• Piaf

ja just det..

Du, när du kollar efter hus, så kolla också på fritidshus. Det finns många fina som man lika väl kan bo året om i, en del som jag inte kan förstå varför man döper till fritidshus

Å, tänk om..
    Menar du det att ni ska kolla

• Piaf

i alla fall på hemnet är det så

• marsbarn06

Var kommer dina smajlisar från..? har du hämtat dem eller hur gör man? Satt på sjukhuset idag och hälsade på en väninna. Hon har blivitöverstimulerad vid homonbehandling..Kan ha femton embryon på g= utomkvedshavandeskap ev..för tidigt att säga. Hon har fått tablett för att avbryta ev grav..men det hjälpte inte. Det enda hon vill är att få barn och nu är det allvarligt för hennes hälsa för att det kanskeärså många ägg..Otroligt orättvist att vara gravid i det läget ..

• Piaf

mars..
    Nej men fy....

Jag ska lägga in de tecknena som du ska använda för gubbarna, ok.

• Piaf

Gubbarna gör man såhär.
    Gör som jag har gjort på rad ett, fast utan mellanslag

: - ) =
    : - D =
    ; - ) =
    : - ( =
    : - 0 =
    : - p =

Men du, den där tjejen där... är det ngn jag vet vem det är?

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D