• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • fru bengtsson

Jag tycker fortfarande att det ser ut som en helt vanlig tant! Inga fler bilder nu är du snäll, jag är för nyfiken för att kunna låta bli att kika!

• Piaf

Godmorgon alla glasspinglor

Hemma och vabbar med prickig och kliig Tristan.

Så, jag kommer nog inte vara här mycket idag, tror inte han är "sovamycketsjuk".

Vi ska nu köra igång med ett bygge på hans rum
    Får se hur dagen kommer bli

Ha det gott!

• Tintomara

Godmorgon!

Piaf: Stackars Tristan, har han fått vattenkoppor eller?

• cotton

gomorron!

FREDAG IDAG!

Klockan är inte ens 10, och jag är dödshungrig...

• fru bengtsson

Hej svejs!

Piaf: Stackars Tristan! Skickar potatismjöl som ni kan lindra hans klåda med, samt en stor godispåse som han får äta så mycket han vill av, fast det inte är lördag...

Nu drar vi iväg uppåt landet och kommer hem igen på söndag. Önskar er världens bästa helg med massor av god mat och trevligt umgänge med era nära och kära.

Tycker om er!

• Tintomara

Fb: Ha nu en riktigt trevlig helg ni med!

• Lalune2

hej, ser ni inte tanten?!

själv ramlade jag imorse och snubblade flera meter framåt, resulterade i ett besök på akuten som varade mellan 945-1515. har fått en spricka i fingret, dessutom såg lillfingret ut som om det hade roterat ett halvt varv och de blev tvungna att gipsa handen, så nu har jag gips ända upp till armbågen och ont gör det! det är därför jag skriver så slarvigt, gör det med vänsterhanden.

hur mår ni andra?

• Lalune2

kan meddela att min första tanke var: hur gick det med strumpbyxorna!? (som jag dessutom redan hade ett minihål i vid tårna!). Knäpp man är!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D